bijzonder

A

Anoniem

Guest
Vinden jullie het mama zijn niet heel bijzonder? Ik verbaas me er nog elke dag over. Opeens is er zo'n klein mensje in je armen die het liefst altijd bij jou wil zijn. Waar je altijd de mama voor zal zijn. Dit mensje houdt altijd van je. Ook al heb je je haren niet gekamd of een blubberbuik. Voor hem of haar ben je nummer 1 op deze wereld.
Dan na een maand of 7/8 worden deze mensjes 'groot' en kunnen ze al veel zelf. Maar elke keer als jij, als mama, langs de box komt, worden de handjes omhoog gehouden. Pak mij mama.. zucht. Dan ben je toch de gelukkigste mens op aarde...

Maar nu mag mijn meisje onderhand wel 'mama' gaan zeggen. Haar handjes gaan namelijk omhoog en dan zegt ze 'papa' en ik zie er echt niet uit als een vent!!

Ja, het is inderdaad geweldig. Ik geniet er ook zo van als ze 's morgens wakker wordt en ze kijkt me stralend aan. Of als ik een dag gewerkt heb en ik kom thuis en ze geeft me een geweldige lach. Dan maakt het inderdaad niet uit hoe je eruit ziet. Geweldig toch!

Groetjes van Marielle mv Noortje (nu net 8 maanden)

Inderdaad ontzettend bijzonder.
Ik vind het echt een wonder dat zo'n mooi meisje in mijn buik is gegroeid en nu inderdaad zich volop ontwikkelt. En dat ik haar mama mag zijn vind ik geweldig.
Inderdaad echt genieten, iedere dag opnieuw.

Groetjes,
Geeske mv Wieteke

Maf he, zoals je moedergevoel je leven overneemt...
Ik verbaas me nog steeds over hoe ik nu tegen het leven aankijk....
Stef zegt nog niks, maar geeft wel kusjes. Als ik er zo ééntje krijg, dan krijg ik gewoon vlinders in mijn buik! En als ik er dan aan denk dat hij 9 maanden in mijn buik heeft gewoond....Echt wonderlijk!

Liefs Annet

Hier ook nog geen pappa of mamma, maar zo'n vette lach als je binnenkomt of in de buurt bent, of als je samen zit te 'kletsen'....WAUW!!!

idd heel heel bijzonder. Vooral die handjes die naar jou opreiken en die lach en mama kan hem altijd maar dan ook altijd troosten.

Zucht ik ben verliefd.... op mijn eigen zoontje

Zeker heel bijzonder ik geniet elke minuut van de dag van mijn meissie.
Een jaar geleden waren we nog met zijn tweeen en nu zou je niet weten wat je zonder haar moet doen, eigenlijk wel gek.

Iemand beschreef een keer ik bescherm haar als een leeuwin met haar kind.
Dat gevoel heb ik zeker ook.

Liefs Ilse mv Danique

Heel bijzonder. Vorig jaar rond deze tijd kon het me niet snel genoeg gaan. Het naar mate het einde van de zwnagerschap naderde, hoe langer het leek te duren. Nu gaat het ontzettend snel. M'n lieve ventje is alweer bijna 7 maanden oud. We kunnen er intens van genieten. De impact van het hebben van een kind  valt me reuze mee. Iedereen zei dat ons leven op z'n kop zou staan, maar zo voelen we dat helemaal niet. Dean past er gewoon  bij en we doen nu allerlei dingen met Dean. Dat is toch veel mooier!

Liefs,
Nelly.

Terug
Bovenaan