bijzondere kruip

A

Anoniem

Guest
Isis kruipt op een bijzondere manier, haar rechterbeentje houdt ze gestrekt, ze zet zich af met haar voetje en dan weer met haar andere knie, hahaha, kunnen jullie het nog volgen De laatste dagen gaat ze regelmatig op handen en voeten staan (net zo'n beertje) Geweldig om te zien hoe zich dat ontwikkelt!
Bij jullie ook bijzondere kruipertjes?

x Esther

Hoi,

ik heb er hier één die 'loopt' op handen en voeten! Vooral buiten op de harde stenen en op het gras! (doet hij voor zijn moeder hoor, dan gaan de broeken niet kapot en worden ze niet vies!)

Binnen kruipt hij gewoon.

Een trotse mamm

Haha wat leuk! Teun kruipt 'droog'.
Hij doet vanalles maar komt niet vooruit.
Hij ligt op zijn buik,armen en benen bewegen maar nu nog zijn buik van de grond haha.

Groetjes Mikkie.

quote: mama1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2007 14:23:35'));

Hoi,

ik heb er hier één die 'loopt' op handen en voeten! Vooral buiten op de harde stenen en op het gras! (doet hij voor zijn moeder hoor, dan gaan de broeken niet kapot en worden ze niet vies!)

Binnen kruipt hij gewoon.

Een trotse mamm

Ach gossie... je eigen lieve kleine Mowgli!!! HOW CUTE!!!!

Maar hier dus een normaal kruipertje.. mits het teveel zeer gaat doen dan ook de Mowgli-style

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hier nog helemaal geen kruipertje....helaas!!!
Ze wil heeeel graag, maar het lukt haar maar niet

Hier ook nog geen kruipertje hoor...
Wel heel hard spartlen met zijn beentjes en rondjes draaien...maar hij komt maar niet vooruit.
Wel achteruit...hahahaha

Hahaha, die van mij doet het ook zo! Ze heeft zelfs blaren onder haar ene voet .

Groetjes, KT

Terug
Bovenaan