bijzondere trek?

hoi dames,

hebben jullie al bijzondere trek? in van die dingen die je normaal nooit eet of nu 3x zoveel?
ik 'moest' vandaag drop meenemen uit de winkel. ik kan me herinerren dat ik dat bij de eerst ook had, dat ik even een paar dagen drop at. ik weet ook nog dat daar een verklaring voor was, trek in drop. ik heb alleen geen idee meer, jullie? het zal misschien iets te maken hebben met een lagere bloeddruk ofzo?
verder heb ik nog geen dingen die ik in huis moet hebben, ik ben benieuwd of dat bij jullie al zo is, tussen de misselijkheid door dan ;-)

groetjes

Hallo, ik heb niet echt bijzonder trek in iets maar heb wel opeens een afkeer van dingen. Zo kreeg ik deze wk een stuk chocola van mn dochter onder mn neus gedrukt en ik kon alleen maar denken iehhhhhhh wat stinkt dat bah.....heb ik dus normaal echt geen last van hoor. En geen enkel drinken smaakt me,,,,,,ben normaal een cola drinker maar dat smaakt me ook niet. T enige wat er een beetje ingaat is melk.....niet slecht op zich maar toch apart.

Groetjessss

Hi,

Ik heb wel duidelijk een andere smaak. Sinaasappelsap drink ik nu heel veel en ook sinaasappels eet ik veel. Helpt op een een een of andere manier tegen de misselijkheid. De lijst van dingen waar ik een afkeer van heb is veel groter. Chocola staat daar ook op, echt stom.. Maar gaat allemaal weer over ooit ;-).
Oh ja, die drop, Dat kan met een lage bloeddruk te maken hebben, maar wanneer je die niet hebt, moet je em wel laten staan, want een hoge bloeddruk is gevaarlijk voor jou en de kleine..

x Taraneh

Ik heb ook best wel soms zin in rare dingen.
Zo ook indd drop. De vk zei tegen mij dat je best een paar dropjes mag eten, maar indd niet te veel, omdat dan indd je bloeddruk omhoog gaat, wat dan niet goed is.
Momenteel ben ik helemaal van de duitse bolletjes. Die harden. ohhh heeerlijk!!!! Afkeer heb ik van heel veel dingen gekregen momenteel, vooral vlees staat me erg tegen. Dit had ik bij me vorige zwangerschap ook. Kwam later wel weer terug.
En heel veel dingen vindt ik momenteel ook indd erg stinken.

Liefs marielle

ik heb echt een mega afkeer tegen chocolade alleen de geur al.
Normaal ben ik daar echt gek op.
Eigenlijk vind ik de laatste tijd niks echt lekker smaken ik ben echt iemand die van zoet houdt maar dat smaakt echt niet en zout vind ik niet bijzonder dus vandaar dat ik heel weinig eet.
Vandaag op de weegschaal gestaan ben nu 5 kilo afgevallen.
Zwangerschap is voor mij het allerbeste dieet.
Bij de vorige ook 6 kilo afgevallen.
groetjes jetske

Ik heb eigenlijk een afkeer van alles wat sterk ruikt. Het liefst eet ik de hele dag droog stokbrood! Drinken vind ik ook lastig om iets te vinden wat ik nog lekker vind. Alles ruikt zo zoet of zuur, blehhhh! Water dan maar....

Jah..ondanks dat ik me zo beroerd voel,eet ik me echt klem aan snoep.
Van die lekkere zoete snoepjes ooww heerlijk!!
Terwijl ik voorheen helemaal geen snoeper was.Toen had ik liever een zak chips!

Maar bij de slager of patatzaak kan ik niet binnenkopen,dan heb ik echt een bakje nodig haha.

Terug
Bovenaan