Bijzondere zwangerschappen

Ja eigenlijk zijn alle zwangerschappen bijzonder,maar ik zelf heb bv bij de 1e een zwangerschapsvergiftiging gehad wat gelukkig goed is afgelopen en bij de 4ezwangerschap met3maanden een blindedarmontsteking en dus geopereerd.en ook goed gegaan gelukkig,maar soms denk ik nog weleens aan die tijd van hoe raar en vreemd het eigenlijk is dat ze je hebben geopereerd terwijl er een klein wondertje in je groeid. Ben benieuwd of er meer mama,s zijn die zoiets hebben meegemaakt

verder wens ik iedereeen een fantastische zwangerschap toe

Zoiets heb ik niet meegemaakt, maar ik heb wel bij de eerste drie uitwendige versies gehad. De derde keer stond de verpleging ook echt raar te kijken, komt blijkbaar bijna nooit voor, hihi. Gelukkig is hij de laatste keer goed blijven liggen, alleen werd het helaas toch een keizersnee.

Toen ik 17 weken zwanger was van mijn zoontje, is bij mijn moeder darmkanker ontdekt n.a.v. een geklapte darm op 2 plaatsen. Ze is voor de dood weggehaald. Het herstel is langzaam gegaan met ups en downs, maar uiteindelijk is ze weer schoon verklaard. Het doet nog pijn als ik aan die tijd terugdenk. Mijn zoontje wordt eind mei 3 jaar.
Ik hoop dat ik van deze zwangerschap meer mag genieten....

Jee wat hebben we allemaal weer een hele andere ervaring he,wel mooi om telezen. ik ben van mijn 1e met 36weken bevallen,werd steeds zieker toen,en savonds nog een echo gehad,en toen zei de arts nog,nou als het zo doorgaat dan word het een keizersnede,en die nacht is de bevalling gelukkig spontaan begonnen,mn zoon had een slechte start,maar daar zie je nu niks meer van hihi een kop groter bijna dan zn mams en zit al op de middelbare school

Terug
Bovenaan