Bikini/badkleding

<p>Hello,</p><p>ik ben gisteren voor het eerst naar zwangerschapszwemmen gegaan. Super leuk! </p><p>Mijn bikini was alleen erg krap geworden. Er hing bijna meer borst buiten de top dan wat er achter verscholen zou moeten worden. Ik zit wat te Googelen op bikini's ed, maar vind het lastig om te bestellen. Vaak zit het niet goed, broekje te klein, bladiebla. Ik heb soms nog pijnlijke borsten, dus beugel lijkt mij niet chill. </p><p>Weten jullie een goede tip voor een 'live' winkel waar ze nog bikini's hebben? En heb je een goede raad voor mij wat betreft badkleding ivm pijnlijke borsten en nog groeiende borsten? </p><p>Alvast bedankt! </p>

Ik heb van de zomer bij een lingeriezaak bikini's gekocht (halverwege zwangerschap toen) Ik had 2 hele fijne bikinis waarbij je de bandjes alle kanten op kon verstellen, dus met de groei mee heel fijn :)
Misschien een poging wagen bij zaken in de buurt? misschien wel lastig gezien het seizoen voorbij is...
succes!

Hai,
ik vond het een drama om iets passends te vinden. Mijn borsten zijn nogal gegroeid en die waren al niet klein.. ik draag maat 42/44 slip en 80I top. Echt onmogelijk om iets passends te vinden. 
Voor mijn zwangerschap droeg ik altijd prima donna, maar ik vind zwemkleding van €150,- nu gewoon te duur. 
Ik ben in verschillende fysieke winkels geweest, maar kon niet slagen omdat het allemaal kleine maten zijn. Via positielingerie.nl heb ik wel wat gevonden! 8 opties die mogelijk zouden kunnen passen en die ik mooi vond. Uiteindelijk allemaal besteld, eentje gehouden en de rest retour gestuurd.
Succes!  

Misschien heeft h&m nog wat in de online sale? Dat heb ik gedaan want de kans zit erin dat je hem maar even draagt..

Ik heb een tankini van Cache Coeur en een badpak van Noppies gekocht, maar dan toch wel online via Zalando, heb gewoon meerdere maten besteld en de rest gratis retour gestuurd, maar uiteindelijk had ik gewoon mijn eigen maat omdat ze met positiekleding er al rekening mee houden dat je lichaam veranderd. Er is nu ook bijna tot niks te vinden in de winkels omdat het winter wordt. Prenatal heeft geloof ik nog wel wat sale items, succes in ieder geval

Terug
Bovenaan