bikini...hellup!

He meiden,

Ik wil in bikini in de zon!! maar heb niks dat past..kan ookniks vinden.. Voor het peuterzwemmen met mn jongste heb ik een speedobadpak, dat past nog wel even maar om daar nu mee in de zon zwembad te gaan liggen..
Probleem is niet zozeer mijn buik maar mijn borsten.. die zijn nu echt wel cup f ofzo..de meeste zwangerschapsbikinis zijn zonder beugel en dat ziet er dus echt niet uit.. Wil het liefst een tankini ofzo maar een gewone bikini is ook goed.. Hebben jullie tips??
ALvast bedankt!
Liefs, mvtwee

Ik ben ook al op zoek gegaan naar een tankini en het viel me op dat er weinig keuze in in zwangerschapsbikini's. Op wehkamp hebben ze er een aantal, zie:
http://www.wehkamp.nl/damesmode/kleding/positiekleding/C21_1A1_A1A/#&&KW5=&SM=0&ML=&KW4=_&SKC=&KW1=580448&M=&MK=&F=1_2_19_4_17_22_
en ik heb er zelf één gevonden op http://www.ikbenmama.nl/lingerie-positie-badmode-c-89_106_637.html
maar die is nu ineens in prijs verdubbeld.

Succes!

Kijk bij Primark in Rotterdam of Hoofddorp!! Lekker veel keus en goedkoop! Heb zelfs een paar tankini's gezien.. Let je er wel op dat je niet te lang met je blote buik in de zon blijft? Lees overal dat het niet goed is voor het kindje en voor jezelf.. Niet alleen voor pigment problemen, maar ook door de warmte etc..

Je kan toch ook gewone bikini`s kopen van maat F?
Ga echt niet speciaal zwnagerschapsbikinis kopen
Broekje zit normaal onder m`n buik dus nu ook, en als de bh niet past tja dan toch maatje groter?
Je betaald ook nog extra omdat het een zwnagerschapsbikini is, ik vind het persoonlijk echt onzin!

he meiden,

Bedankt voor jullie tips! Ik ben het er idd mee eens , zwangerschapsbikinis zijn vaak onnodig duur..al vind ik die van 'ik ben mama'wel ewrg mooi Rowel! (maar ook geen beugels, dus weet niet of datmooi zit.. Ik zag bij Wehkamp idd veel keus, ik denk dat ik daar iets van ga bestellen, dan kan ik het zo weer terug doen als het niks is.. Ik heb mn vorige zwschappen ook een gewone bikini gehad maar dan zit je zo erg met je buik in de zon (deed er wel een handdoek overheen) en had echt het idee dat ik een wandelende attractie was met mn mega buik hahaha. Liever een tankini dus maar ik ga op zoek! Thanx!
Liefs, mv twee

Terug
Bovenaan