bikini

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!
Ik ben Iejoor78 en ben nu 9 weken zwanger. Binnenkort wil ik graag een nieuwe bikini kopen. Ik ben aan het twijfelen tussen een meegroeibikini of een gewone bikini in een grotere maat. Hebben jullie tips?
En waar kan je leuke bikini ´s vinden voor zwangeren?
groetjes

Hoi. Ik ben nu 25 weken zwanger en heb nog gewoon mijn eigen bikini! Het enige wat wat krapper zit is het bovenstukje omdat je borsten nu eenmaal groter worden, maar verder gaat het prima hoor! Misschien ishet wel niet eens nodig om een nieuwe te kopen. Anders zou ik ff bij de prenatal gaan kijken, daar hebben ze dikwijls hele leuke voor weinig geld...

Gr. Anne-Marie

Hoi hoi,

Ik heb zelf een bikini gekocht van noppies echt een gave bikini en ik ben flink gegroeid met de borsten dus heb verschillende maten met de top en het broekje. Ik kon bij prenetal niet slagen voor een bikini alleen maar badpakken. Ik heb hem bij okhuizen gekocht dat is een winkel met baby, kinderkleding en positie kleding dus eigenlijk van alles.

Veel succes met het shoppen.

Gr Fruit Girl 21,6 wk

Ik heb vorig jaar toenmijn buik nog niet zichtbar was een bikinigekocht met een grotere cupmaat dan ik normaall heb, dat is goed gegaan. Allen toen mijn buik flink ging groeien gimg het bovenrandje van mijn bilinibroekje dubbel zitten. het zat geplooid onder mijn buik. Toen heb ik een soort zwemshortje erover heen gedaan, die kon dan weer niet dcht maar daar zat een touwtje overheen zodat je dat niet zag

Al met al was ook de grotere cup nog wat te klein!

het blijft tobben denk ik.

groeten Elke (moeder van Jasmijn 6mnd)

Ik heb vorig jaar toenmijn buik nog niet zichtbaar was een bikinigekocht met een grotere cupmaat dan ik normaal heb, dat is goed gegaan. Allen toen mijn buik flink ging groeien gimg het bovenrandje van mijn bikinibroekje dubbel zitten. het zat geplooid onder mijn buik. Toen heb ik een soort zwemshortje erover heen gedaan, die kon dan weer niet dicht maar daar zat een touwtje overheen zodat je dat niet zag

Ik heb vorig jaar toenmijn buik nog niet zichtbaar was een bikinigekocht met een grotere cupmaat dan ik normaal heb, dat is goed gegaan. Allen toen mijn buik flink ging groeien gimg het bovenrandje van mijn bikinibroekje dubbel zitten. het zat geplooid onder mijn buik. Toen heb ik een soort zwemshortje erover heen gedaan, die kon dan weer niet dicht maar daar zat een touwtje overheen zodat je dat niet zag

Ik ben goed geslaagd voor een zwangerschapsbikini bij de prenatal. Daar hebben ze verschillende bikini's in de collectie. Het voordeel is dat het bikinibroekje ook echt om je buik past en mee kan groeien. En overdreven duur vond ik het ook niet.

Terug
Bovenaan