Bikinilijn scheren??

Misschien stomme vraag maar ik vraag me af hoe jullie dit doen, want ik krijg het echt niet meer voor elkaar.
Volgende week gaan we een weekendje weg en ook naar een zwembad dus dan wil ik het eigenlijk wel bijgewerkt hebben :)

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes Kim

Toen ik dit las moest ik erg hard lachen want toevallig heb ik het er vanmorgen met mijn man over gehad dat er bij mij ook iets aan gedaan moest worden!!!!!
Hij gaat mij nu vanavond helpen onder de douche dus daar ben ik wel blij mee!
Dus van mij uit deze tip!
S6 er mee en veel plezier volgend weekend.
X Chan

Ik laat het ook door mijn man doen.
Hij heeft het zelfs aangeboden om het te doen als ik het zelf niet meer kan en dat hoefde Hij niet 2 keer te vragen.
Zwanger zijn is leuk maar Je moet best veel dingen laten doen door een ander.

Liefs debora

Haha, ja komisch. Ik zat vanochtend ook al te prutsen onder de douche.
Ik dacht om het maar met een spiegel te doen. Nu kan ik het nog redelijk als ik in bad lig, dan heb ik wat beter zicht (nog) op de bikinilijn.

Ah mijn vriend biedt zich net aan, nou dat wordt lachen

Hahaha ja ook ik moest echt even lachen omdat dit probleem denk ik bij alle zwangere vrouwen speeld. Op den duur lukt het gewoon niet meer om ja daar te scheren en dan kan een beetje hulp makkelijk zijn. Dus denk ook inderdaad even vragen aan je man/vriend. Ja die buik gaat op den duur echt in de weg zitten.

Ha... bij mij is het ook zover, ik ga voorlopig nog maar even met een spiegel aan de gang ik heb mijn vent nog niet zover. Groetjes

Haha wel grappig om te lezen allemaal. Maar had mijn vriend nog niet gevraagd, dacht eigenlijk dat hij dat niet zou willen maar zei meteen ja. Probleem opgelost :)
Thanks voor jullie reacties!

:)
Iedereen dus hetzelfde probleem.... hier ook hoor.
Ook hier helpt vriendlief....en hij vindt het nog een leuk klusje ook ;-)
Kijken of hij het ook leuk vindt als ik hem straks ook moet gaan vragen om mijn teennagels te lakken... Dat gaat ook niet zo makkelijk meer...

Terug
Bovenaan