bikinilijn?!??!

hoi!

ehm...heeft iemand tips om je bikinilijn een beetje fasoenlijk bij te houden? :)
mijn buik is nog niet eens zo groot en ik heb nu al moeite om het geen bush-bush te laten worden!

ben benieuwd!!!
sabine

hihihi
lastig is dat he!
Mijn man houd het weer bij hahaha
De vorige keer hebben deed hij dat ook. Anders wordt het zo'n bloedbad...........
In het     begin vond ik het eng maar nu niet meer.

hahaha sab...bikinilijn? ehhh...  (heb k niet) oeps hahaha..Scheren is wel steeds lastiger ja, je kunt altijd nog ff hulp vragen?? haha...ow man ik lig hier dubbel maar ik snap het wel hoor.

Je benen scheren en teennagels knippen dat gaat straks ook bijna niet meer! Laat staan je nagels lakken ofzo. Dat deed mijn zus wel eens voor me aan het einde van mn andere zwangerschappen.

Succes hihi....

Hoi...

Word er idd allemaal niet makkelijker op
Ik doe het nog wel zelf maar pffff ben bijna 15 min. bezig voordat
alles er weer glad uitzie.
Dus over niet al te lange tijd mag manlief ook weer aan de gang
bij mij haha.
En een bikinilijn heb ik ook niet..gewoon alles weg  ideaal!!

gr

Bikinilijn heb ik altijd netjes bijgehouden, maar nu hoor ik steeds meer (zwangere) dat ze alles weg halen, het is wel heel makkelijk want je hoef dan niet moeilijk te doen hahaha.

Het begint nu al wel erg lastig te worden ja, maar wil het nog zo lang mogelijk zelf doen, ben best wel preuts wat dat betreft. O ja en en teennagels knippen en lakken (wegens vocht loop ik op slippers) gaat ook erg moeilijk, ik ga er maar rustig voor zitten en zie wel hoelang ik het nog volhoud, maar ik denk ook niet lang.

O ja tip (want daar begon de vraag ook om) mijn vriendin hield er gewoon een spiegeltje voor, dan zie je wat daar allemaal gebeurd.

Succes

Gr.

Spiegeltje idd of manlief! je hebt ook speciale ontharingscreme van bikinilijn, maar dan moet je wel weten of je daar tegen kan anders ben je helemaal ver van huis haha
Ik vind het zelfs wel leuk (opwindend ) als mijn man het bijhoudt en hij vindt het ook leuk!!! Moet er ook niet aan denken straks bij de bevalling een duitse driehoek te hebben haha

liefs Danielle

ja lastig he... kost idd wat meer tijd.. maar wel de moeite waard om het te doen.. ik moet er niet aan denken om met een volle bos  te lopen en straks in ziekenhuis te komen.
als t echt niet meer lukt dan wil mn vriend t vast doen en anders de ontharingscreme proberen.
groetjes daan

haha die gedachten heb ik ook!!
Je zal maar in het ziekenhuis komen een spoedkeizersnee krijgen............haha dan gaan ze jou daar scheren.......liever niet!!!

Als je ontharingscreme gaat gebruiken moet je eerst even goed na vragen of dat mag tijdens de zwangerschap!! Tijdens mijn vorige zwangerschap is het mij afgeraden bij de drogist!! Ivm schadelijke stoffen voor de kleine die er in kunnen zitten!

Terug
Bovenaan