bikinilijn

Voor de mama's die nog een zwangere buik hebben:

Hoe houden jullie de bikinilijn bij? Ik kan echt niets meer zien en die buik kan ik niet aan de kant duwen!
Het zal wel een enorme botanische tuin zijn van onder nu, maar volgende week heb ik een geplande KS en wil ik het toch een beetje netjes hebben ;-)

Het hoeft geen strak model te zijn hoor haha!

Haha oh heerlijk, vind dat ook al zo lastig.
Ik heb het laatst zelf bijgewerkt. Ik lig dan op bed met een handdoek onder mij en een spiegel tussen de benen. Scheren maar ;) of je moet je partner genoeg vertrouwen zodat die het kan doen?

Haha vreselijk he!

Ik doe het op gevoel onder de douche. Of
Liggend in bad. Dat laatste gaat nog t beste.

Nee het zal geen schoonheidsprijs verdienen maar het is in ieder geval geen jungle. Haha

Maar moet je tijdens een keizersnede ook in je blote doos dan? Daar komen ze toch niet in de buurt? Of zeg ik nu iets heel raars?

Maar hoe gaat t verder met je?
Lees hieronder dat je t wachten helemaal zat bent. Je keizersnee wordt dus niet eerder gepland?
En ik kan me helemaal voorstellen hoor. Pffff. Zit zelf ook zwaar in de wachtstand.
Alleen weet jij in ieder geval waar je aan toe bent. Over een week heb je je meisje in je armen!!

Hoe heerlijk!

Nou sterkte er nog even mee. Hoop dt je t nog even kan volhouden!

Ik deed het zittend onder de douche op gevoel en dan controleren met een spiegeltje toevallig de dag voor de keizersnede gedaan omdat ze de dag erna eigenlijk zouden kijken of ze konden strippen. En mamma 3007 de keizersnede doen ze net zo dat je het in de zomer vrijwel niet ziet onder je broekje en aangezien er een pleisters op word geplakt was ik heeel blij dat het toevallig de dag ervoor geschoren was ;)

haha ja precies, je ligt idd gewoon in je blote doos!
Katheter moet er ook nog in, nou volgens mij vinden ze mijn plasgat niet eens meer, zo'n kruidentuin heb ik ervoor hahah.
Nou ik ga maar eens in bad met een spiegel :)

Als ik het mijn man laat doen krijg ik een lapjeskat en wordt het dolle pret, lijkt me geen goed plan!

Ik houd dit goed bij, lijkt me vreselijk als dit niet bij is hahah.
Als ik onder de douche sta en ik zet een kastje(met spiegeldeur) open dan kan ik het nog net zien. Probeer het zo goed mogelijk te doen maar wel lastig!

Haha, is behelpen hé ;-) Maar gaat nog aardig goed hier moet ik zeggen, gewoon iedere douchebeurt bijhouden, weliswaar op de tast maar je voelt al snel of de boel netjes is ;-)

Terug
Bovenaan