billen insmeren of niet

Effe een vraagje,
Ik smeer eigenlijk Hailey haar billetjes maar 1 keer per dag in en dat is s,avonds als ze na haar laatste fles naar bed gaat.Ze heefd nooit rode billen of uitslag.
Ik heb zoiets hoe meer je er aan smeert hoe weeker het blijft in die luier.Hou denken jullie daar over?groetjes Wendy mama van Hailey (22-09-06)

Hoi,

Ik smeer Jamie's billetjes eigenlijk nooit in. Hij heeft ook nergens last van. Dus vind ik het zelf niet nodig. Ik denk dat het verer geen kwaad kan hoor.

Groetjes Natasja

Hoi, ik smeer Linde's billetjes ook nooit in, heb ook het idee dat het niet nodig is als ze nergens last van heeft.De luiers absorberen zoveel vocht dat de billen ook  nooit echt nat zijn en mevr. is een grootverbruiker van luiers.
Groetjes van Danielle

Hoi allemaal

ik smeer de billen van Rowin alleen maar in als het nodig is.
Ik denk dat  als je ze altijd maar insmeert,de billetjes wat gevoeliger worden zodra je ze niet meer insmeert omdat dan het laagje wat je er normaal opsmeert er niet op zit...
Ik weet wel dat als je smeert, je er niet teveel op mag doen omdat de huid dan niet meer kan "ademen".

Groetjes Iris (mv Rowin 21-08-06)

Ook ik heb Tieme zijn billetjes nog nooit ingesmeerd met billencreme
wel olie ik ze in als ik hem na zijn badje helemaal invet omdat hij een
droge huid heeft.

groetjes Anke

De billen van Renske smeer ik ook bijna nooit in alleen als ik zie dat ze iets rood beginnen te worden dan smeer ik er wat sudocreme op en dan is het bij de volgende verschoning meestal weg en dan smeer ik er niks meer op.

Terug
Bovenaan