billen tegn mijn ribben

oww, ik word er gek van. slaap prima, verder weinig klachten, houd wel veel vocht vast de laatste dagen maar dat is het dan ook. maaarrrr, heb zo'n pijn rechts onder mijn ribben. 's'morgen niet, dan heb ik lekker gelegen, maar in de loop van de dag, steeds eerder naarmate baby groeit, heb ik mij toch een pijn. even op de bank liggen helpt om de druk eraf te halen maar ja, met twee kids lig je niet zo lang.
Bluh, ik ben nog steeds hartstikke blij dat ik deze keer geen bekkenklachten heb tot nu toe maar alleje... dit is ook niet leuk. ik lig elke avond plat om 20:00 u. nu ook, laptop is erg handy ;-)

zo, even geklaagd,

groetjes

Ph wat herken ik dit verhaal!!!
Fijn hé die billen tegen je ribben??? Ook ik heb hier last van.. Maar ik ben bang dat ik het gevoel zelfs wat ga missen als de kleine er eenmaal is...

Succes nog de laatste loodjes....

Marleen (36 weken van nr 1)

Hier ook billen onder mijn ribben :) Op de bank ga ik vaak wat naar een kant hangen om hem wat ruimte te geven. Mijn buik lijkt wel een bubbelbad op het moment. Het is echt non stop gefriemel van binnen. Vind het helemaal gezellig!

Hahaha! Ik heb er ook last van! Wel in vlagen hoor! Doet echt pijn soms!
Bovendien staat mijn buik op springen vandaag! Sjonge, het lijkt wel of hij ontploft! Ga zo snel naar bed!
Maar inderdaad zo gezellig!!!!!
X

hier nog 1 die graag de billen tegen mama`s ribben aanzet. erg gezellig en de buik gaat hier ook als een golfslagbad heen en weer en op en neer.

heb er verder geen last van ofzo.

hier nog een! ondanks dat het wel gezellig is dat ' ie van zich laat horen heb ik inmiddels beurze ribben!

Ik ben maar 1.52 en mijn buik zit echt 'vol', en het gezellige gedraai is af en toe wel vervelend aan het worden, en hij moet nog groeien! help.

gr Alex 34 wk

Terug
Bovenaan