Billendoekjes ook voor handen en gezicht gebruiken?

<p>Hoi, </p><p>Het viel me op dat op de verpakking van de billendoekjes staat, dat je die alleen voor de billen mag gebruiken. Ik gebruik ze ook wel eens om een snotneus weg te poetsen of om de handjes te poetsen als hij z'n hapje heeft gegeten en zn gezicht en handen onder zitten. </p><p>Waarom zou het daarvoor niet mogen denken jullie? Zou t echt kwaad kunnen of is het gewoon marketing/ verkoop truc?</p>

Hoi!
Doe ik ook hoor. Ze heeft er tot nu toe niks aan overgehouden dus zo slecht zal het niet zijn haha. 

Ja lijkt me dat het gezichtje net zo gevoelig is als de huid van billetjes? 
Ik gebruik zelf billendoekjes met zo weinig mogelijk ingrediënten en er staat ook op dat het overal voor te gebruiken is. Misschien kun je nog eens kijken naar wat er precies in zit?
Beetje hetzelfde als met billenzalf/zinkzalf die kun je ook op andere huidplooien smeren.
Dus ben met je eens dat het waarschijnlijk marketing is.

ik gebruik ze overal voor. Gezicht, handjes, een doekje over de tafel en je kan er ook goed je schoenen mee oppoetsen haha. 
Snoetenpoetsers zijn een stuk duurder, slimme verkooptruc!

Hier hetzelfde alleen andersom. Wij gebruiken de lotion sensitive van de kruidvat voor de billen en gezicht e.d.
De geur van de billendoekje kan wellicht iets sterker zijn, waardoor het me niet altijd prettig lijkt om dit te gebruiken voor hetpoetsen van de mond.

Kan me niet voorstellen dat het kwaad kan, maar indd ff kijken wat erin zit. Wij hebben waterwipes en zoals de naam al zegt bestaan die vooral uit water.

Terug
Bovenaan