billendoekjes

Hoi meiden,

Ik heb even een vraagje. Ik heb een zwitsal billendoekjesdoosje van iemand gekregen voor in de luiertas. Maar er zitten dus geen billendoekjes bij. De normale verpakking past er niet in want daar is het doosje te plat voor. Kan hier in de buurt ook niet echt een winkel vinden die billendoekjes in reisverpakking verkoopt. Heb er nu een pakje inzitten dat bijna leeg is, dat past dan weer wel.
Weet iemand van jullie misschien waar ik zo'n reisverpakking billendoekjes kan krijgen??

Alvast bedankt!!
Groetjes Anne

ik heb idd altijd de billendoekjes van de etos.
voor onderweg heb ik de reisverpaing van de etos.
daar zitten er 40 of 42 in.
ik vind ze echt heel goed, ze ruiken lekker en der billetjes zijn weer lekker fris :D

dus hup naar de etos whhahahah

liefs, do

De DA heeft ook reisverpakkingen, een knalrood pakje. Die heb ik ook in de luiertas zitten, weegt veel minder dan zo ´n dik pak.

Maarre... waarom wil je het Zwitsaldoosje eigenlijk gaan gebruiken? De meeste pakjes zijn vanzichzelf hersluitbaar, hoef je niet zo ´n doosje mee te sjouwen...

Groetjes,
Jamie

ik had in het begin ook zo'n doosje, maar vond het onhandig.
en onnodig. zoals mijn voorganger ook al zei, die pakjes kan je hersluiten.
scheelt ook weer qua gewicht whaha hoefde ik dat niet ook nog  mee te zeulen hahahaha.

liefs,do

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Ga dus morgen nog maar even de stad in.
Waarom ik zo'n zwitsaldoosje heb is een goede vraag. De doekjes zitten altijd in de luiertas en worden niet echt zo heel vaak gebruikt. Onze meid vindt het erg leuk om met dat zakje   te spelen en trekt het dus steeds open. Na verloop van tijd gaat zo'n verpakking dan niet meer fatsoenlijk dicht.
Daar komt bij dat mijn schoonmoeder dit pakje ook nog wel eens wil gebruiken als onze meid bij haar is, maar die maakt het pakje nooit goed dicht. Ga hier ook niet meer over lopen zeuren want het helpt niet. Maar goed als ik dan na zo'n dag ergens   ben een een luierdoekje nodig heb dan heb ik altijd een halfdroge.
Met het doosje zijn deze problemen opgelost.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan