Billenschuiven

Onze Lizzy is niet echt een fan van op haar buik te liggen dus kruipen zit er nog niet echt in..
Ze wil alleen maar zitten en sinds 2 weken ongeveer is ze aan het billenschuiven.
Wel grappig om te zien hoor ha ha..
Heeft iemand hier ook een kindje die aan het billenschuiven is ?
Zouden ze nog wel gaan kruipen of zal ze eerder gaan lopen denken jullie ?
Ze is wel enorm krachtig in haar benen en zit al op haar knieen in de box en in bedje.
Lizzy is nu 8,5 maand.

Liefs

Mijn zoon schuift af en toe een heel klein stukje naar speelgoed toe als hij zit, maar is geen echte bilschuiver.
Mijn oppaskinderen vroeger waren ook bilschuivers en hebben nooit gekropen, gingen gelijk lopen.
Ik weet natuurlijk niet of dat voor iedereen geld... Maar lijkt me wel logisch, omdat ze zich al kunnen voortbewegen...

Hoi,

Amy schuift ook met billen op de grond. of tijgerd naar achteren. ze probeert wel te kruipen maar het lukt nog niet echt,

maar ze zal het wel gaan overslaan. want ze loopt sinds een paar dagen langs de tafel stapjes zelf.

echt schattig om te zien.

liefs Renske

ik dacht dat falko misschien hetkruipen zou iver slaan maar nee...
een week terug ging die opeens toch echt kruipen... nu steeds meer...

hij tekt zich al 2manden of zo tot staan... en loopt nu makkelijk langs dingen...
hij had ontdenk dat als die van kruip naar zit ging dat die overal kwam...

maar nu kruipt die dus ik denk dat de meeste wel zullen gaan kruipen...
hij is nu 8 maanden

Loïs heeft het ook weken gedaan. Wij hebben haar ook gestimuleerd om op de knietjes te kruipen. Dit ging ze uiteindelijk wel doen!

Terug
Bovenaan