Billings methode succes verhalen

Goh, 
Ik heb ovulatietesten gekocht voor de zekerheid maar herken toch ook men afscheiding van rond de eisprong. Anders moet je eens een cyclus lang om de 2 dagen noteren wat je merkt aan je afscheiding
 Wss maak je daar vast wat uit op. 
Met de ovulatie methode was ik trouwens van de 1ste echte ronde zwanger. 
Ik had een eerste cyclus ook om de 2 dagen een ovulatietest gedaan om te weten naar welk streepje ik moest uitkijken.
Wss krijg je meer antwoord op deze vraag in het forum gedeelte zwanger worden :) 

lelifee: Dankjewel voorbije reactie 
In de “zwanger worden” groep had ik hem ook geplaatst maar geen reactie erop jammer genoeg.
Ik was vooral benieuwd naar de succes verhalen. Wij hebben het deze ronde zo wens geprobeerd.. 
Ik heb nog geen ovulatietesten gedaan. Ben ik nog niet helemaal aantoe eigenlijk ☺️

Ja, wij zijn hier mee zwanger geworden. Ik merkte altijd heel erg aan mijn afscheiding wanneer ik (bijna) ovuleerde. Super veel rekbaar slijm. Soms merkte ik de ovulatie ook doordat ik de pijn hiervan voelde. Had ook wel een regelmatige cyclus hoor dus wams makkelijk te timen zeg maar.
Wanneer ik dat rekbare slijm opmerkte wist ik wanneer we het gezellig moesten maken ;) 
In de vijfde ronde zwanger geworden en was al een jaar van de pil af. Dus zeker een succesverhaal maar ook dan moet je de natuur gewoon z'n tijd geven natuurlijk!

Ik ben zwanger geworden door seks ?
aan de hand van de billingsmethode kun je wel ongeveer schatten wanneer je ovulatie is, ik had overduidelijk van dat vruchtbare slijm. En heb dat ook wel eens gechekt met ovulatietesten, bij mij klopte dat. Maar ook dat is allemaal geen garantie tot een zwangerschap. Geduld en geluk zijn toch echt de twee sleutelwoorden ?

Hoihoi  
Hier ook een succes verhaal met ovulatie testen 
Ik ben  in ronde 4 ovulatie testen gaan gebruiken omdat ik geen pijl op mijn cyclus  kon trekken.
Ik wist precies wanneer mijn ei sprong  was en ben in die ronde ook zwanger  geraakt.  
Of het nu gewoon geluk was of niet  ik ben er positief  over en het gaf mij veel meer rust ?

Wat leuk dat jullie allemaal reageren en zwanger zijn ? gefeliciteerd allemaal en hoop dat jullie je goed voelen ???
Ik was me er deze week van bewust, mijn rekbare slijm.. en ging me we in verdiepen, vandaar de vraag ? We hebben ons best gedaan en hoop dat het deze ronde is gelukt.. We gaan het zien, het is zó welkom ? 
Bedankt meiden en geniet van het zwanger zijn 

Terug
Bovenaan