@Binbar

He Binbar,

Hoe gaat het bij jullie? Tijdje niet meer gehoord hoe het bij jullie gaat.

Bij ons gaat het heel goed. Sinds de andere voeding echt een totaal ander kind gekregen.

Ik merk nu dat Saar overdag veel minder drinkt maar dit 's avonds en 's nachts inhaalt. Ik hoop dat dit van korte duur is, want 's nachts weer wakker worden is niet zo'n pretje. We gaan vanaf vanavond proberen hoe het gaat met rijstebloem.

Ik hoop dat alles goed gaat bij jullie.

Groetjes

Hey Roos en Saar,

Klopt, dat ik al een tijdje weinig laat horen van ons.Maar dat komt meer omdat het met mij allemaal op dit moment niet zo lekker gaat, sleep me zelf letterlijk de dag door, en probeer een goede moeder en vrouw te blijven.;-) Emotioneel ben ik momenteel gewoon weg een vrak. Ik huil erg veel, en ben gewoon weg heel erg moe, het lijkt wel of dat het er bij mij nu pas allemaal uitkomt.

Met de kleine man gaat alles erg goed. Hij krijgt vanaf afgelopen vrijdag 2 keer de papfles zowel s'morgens de eerste fles als s'avonds de laatste fles.
We hebben eerst een maand 1 papfles s'morgens gegeven omdat wij wilde weten hoe hij daar op zou reageren, Vorige week vrijdag heeft de kleine buikgriep gehad, en nu zijn we pas donderdag weer begonnen, daar reagerede hij zo goed op. Dat we besloten hebben om de tweede erbij te geven. fruithapje en groentehapje krijgt ie nu nog niet hoor. dat gaan we over een paar weken langzaam eens proberen. Gewoon stapje voor stapje, ik merk dat hij zich daar veel beter onder voelt, en ik eerlijk gezegt ook wel.
Verder draait de kleine vriend al sinds donderdag op zijn buik en probeerd hij nu weer op zijn rug te draaien, puffffff hij wil soms te snel. Ook heeft ie al 2 hoektandjes...

Hoe gat het met jou??? Liefs dat je het trouwens heb gevraagd.
Liefs Binbar

Hej Binbar,
Ik voel met je mee hoor! Jullie kleine man gaat echt hard! Nu al rollen en dan ook nog tanden! Hier nog niks van dat alles.
Ook ik ben iedere dag erg moe, mja ben bang dat het er bij hoort en meestal betekend dat dat t ook wel weer weg gaat. Geef je borst of fles voeding? Misschien kun je kijken of je even een ochtendje voor je zelf kunt creëren zodat je een x kunt uit slapen. Of een middag voor je zelf dat je even kunt relaxen. Misschien dat iemand anders de zorg dan even kan overnemen. Is belangrijk hoor! Als je zelf goed in je vel zit merkt je omgeving dat ook!
En anders praat een keer met de huisarts mocht je het idee hebben dat je er écht niet meer uitkomt. En anders uit je gevoelens maar hier, wij begrijpen je! ;)

Hey 1esara,
Wat super lief dat ook jij reageerd. En wat super fijn dat ik niet de enige ben die me nu zo voelt.
Ik ben nu langzaam bezig om tijd voor mezelf te maken, ik geef gelukkig de fles,want mijn kleine man heeft koemelkallergie dus die zit aan de pepti.
Ik ga binnen nu en 1 week 3 uur in de week sporten en daarnaast probeer ik het leven van leuke dingen doen met vriendinnen weer op te pakken.
Maar bij mij is het niet alleen de geboorte van ons kindje hoor, maar we hebben de afgelopen 4 jaar geen makelijke jaren achter de rug, man baan kwijt ik baan kwijt, allebij thuis zitten en werk zoeken en dan als klap op de vuurpijl verrast worden door de komst van onze mooie zoon. ( dit hadden wij echt niet meer gedacht en gehoopt) We hebben wat tegen slagen gehad en tegelijkertijd ook wat moois mee morgen maken. Dit alles komt er bij mij gewoon even uit nu. Begrijp me niet verkeert ik ben een zeer positief en hard werkend mens van aard. Maar ik denk nu even aan mezelf... Ik ben zelf stresscoach dus weet ik dat het tijd wordt om nu aan mezelf te werken. Maar ja het los laten van je kleine is toch best een beetje moeilijk....

Hier zitten de tranen ook nog steeds erg hoog hoor, als iemand moet huilen moet ik erg veel moeite doen om niet mee te huilen, als dat dan al lukt... :)
Binbar, wat vervelend om te lezen dat jullie beide zonder werk zitten, probeer daarom juist ook aan jezelf te denken. Vriendinnen moet je zeker niet vergeten..
Liefs

Wat naar om te horen dat het niet zo goed gaat bij jullie. Wel goed om te horen dat het met jullie kleine wel goed gaat. Ik hoop voor jullie dat het snel beter gaat en inderdaad denk ook even goed aan jezelf ookal is dat best wel eens moeilijk.

Bij ons gaat het goed. Saar is heel erg opgeknapt van de andere voeding. Ze is op het moment wel heel erg aan het klooien 's avonds en 's nachts. We denken dat ze al tandjes krijgt en dat dat heel erg pijn doet. Maar ze is over het algemeen een heerlijke vrolijke meid. Zelf ben ik weer aan het werk, soms is het wel pittig met name als de nachten zo kort zijn, maar ja dat hoort er ook wel een beetje bij. Ik heb wat jij nu hebt wel de eerste 2 maanden gehad toen het nog niet goed ging met Saar, dus ik weet een beetje wat het is en ik leef met je mee.

Lieve Roos en Saar,

Het gaat langzaam alweer wat beter, zolang ik mijn nacht rust enzo heb, en hele lieve vriendinnen waar ik mee kan praten komt het echt wel weer helemal goed met mij.

Ook ik ga langzamerhand alles weer oppakken, werkzoeken en weer als stresscoach aan de slag.

Ik denk als ik jou zo hoor dat Saar idd tandjes krijgt.. Same hier met de kleine man, die slaapt en wordt weer wakker en dat slaapt ie weer... Is ook met tandjes bezig, het duurt wel lang voordat ze er door komen maar oke... chamodent van vsm helpt hem de dag door.;-))
Liefs binbar

Terug
Bovenaan