@Binbar

Hoi Binbar,

Denk maak even een nieuwe discussie aan aangezien het niet meer echt over de waterpokken ging ;-).

Ik geef onze dochter al vanaf 6 maanden brood. En sinds deze week geven we haar ook al wat yoghurt en ze lijkt het allemaal goed te verwerken. Ik hoop dat ze een beetje over de allergie heen gegroeit is. Soms huilt ze 's avonds wel en dan vind ik het soms wel eens moeilijk om te bepalen waarom ze huilt. Ik denk best wel snel "misschien komt het wel door iets dat ze gegeten heeft".

Goed om te horen dat het bij jullie ook goed gaat.

Het kan natuurlijk dat er 3 tandjes tegelijk doorkomen, meestal komen ze volgens mij per 2 of 1, maar elk kindje is weer anders. Onze oudste ging heel snel met haar tandjes terwijl onze jongste er nu nog steeds maar 2 heeft. Soms denk ik dat ze zometeen allemaal tegelijk komen.

Groetjes

Hoi rjsj,

Vanmorgen zijn we bij het cb geweest en hij weegt nu bij 11 kilo en is 73,5 cm en grote knul dus. Hij doet alles goed. Ik mag nu ook langzaam melk producten gaan geven, ik kreeg 1 tip wie weet ook wat voor jou...
maak bv een pasta saus met een melkproduct, dan wordt het product nogmaals verwarmt. Ik ga het deze week nog proberen en wie weet, hij is dol op pasta...
En ik mocht ook yoghurt gaan geven, dus ook dat gaan we proberen.
Die arts bij het cb zei tengen mij, dat de meeste kindjes er overheen groeien meestal sneller dan dat wij denken.

En ja die 3 tandjes komen echt tegelijk die arme schat... Hij heeft er last van...
En de chamodent is niet aan de slepen hahaha maar goed het komt goed met de kleine/grote man...

En dat huilen bij jou kan ook van iets anders komen toch?
Liefs en bedankt voor je antwoordt.

Hoi

Mooi dat het zo goed gaat met jullie "grote" man. Wij moeten vrijdag naar het bureau, dus ben benieuwd hoeveel ze gegroeit is.

Bedankt voor de tip, maar waarom is het goed dat het product nog een keer verwarmt wordt?

Zielig he die tandjes, het duurt ook zo lang voordat ze daar ook echt vanaf zijn. Onze kleine meid heeft er nog steeds maar 2 ben benieuwd wanneer de rest komt.

Dat huilen komt waarschijnlijk ook ergens ander van. Dat vind ik juist zo vervelend, bij onze oudste dacht ik dan ze is gewoon moe of zit even niet lekker in haar vel. En bij haar denk ik veel sneller, zal ze iets gegeten hebben waar ze niet tegen kan. Terwijl dat het volgens mij bijna nooit meer is.

Groetjes

He rjsj,

Hoe was het bij het CB??? Ben benieuwd hoe de kleine meid gegroeit is...

Dat verwarmenen had te maken dat het dan iets minder hard aankwam qua melk product, waarom precies weet ik ook niet, ben geen dokter... hihi.

Groetjes

Hoi Binbar,

We meoten aanstaande vrijdag naar het bureau ik zal het je laten weten zodra we geweest zijn. Ik heb gelijk een boter bloem sausje (met melk) gemaakt en gegeven. Ik ben benieuwd hoe ze het vannacht gaat doen.

Groetjes

Hey Rjsj,

Ik ben benieuwd hoe ze de nacht door komt???
Altijd spannend om iets nieuws te proberen..

Ik wacht af..
Hier vandaag nog niets met melk gedaan, hij had wat last van de bloemkool van gisteren avond.

Succes vrijdag...

Groetjes

Hoi

Het is vannacht heel goed gegaan, ze was iets aan het huilen toen ze moest gaan slapen, maar dat doet ze wel vaker. De rest van de avond en nacht niet gehoord en toen ik de deur uit ging (half 8) sliep ze nog steeds.

Groetjes

Terug
Bovenaan