BINGO!

Hoi Meiden,

Niet te geloven maar waar: Ik ben zwanger!!!
Ik werd om kwart voor 7 wakker (terwijl ik lekker kon uitslapen...) en moest erg nodig plassen. Toch nog tot kwart voor 8 weten te wachten, toen werd mijn vriend ook wakker. Gelijk een test gedaan. Ik durfde niet te kijken, maar hij vroeg na een paar minuten: als er een licht streepje is telt het dan ook? En toen liet hij het zien en hij werd alleen maar duidelijker zichtbaar! Vanaf dat moment kon ik alleen nog maar heel hard lachen.
Even voor jullie de dingen die deze maand anders waren: ik kreeg al vrij snel pijnlijke borsten (ze waren ook wat van vorm veranderd), ongi-krampen in mijn buik en als ik niet op tijd eet, dan word ik heel misselijk. Dat is het eigenlijk zo'n beetje.
Ik besef hoeveel geluk we hebben dat ik zo snel (4 cyclussen) zwanger ben geraakt en ik wens het jullie allemaal toe en ik hoop dat jullie je snel bij me voegen op het volgende forum! Ik blijf jullie wel volgen hoor!

Liefs Kiki

 
Hoi Kiki,
Ten eerste van harte gefeliciteerd! Ik zat al op je berichtje te wachten....ik ben nl OOK zwanger!
Het is wel een licht streepje/kruisje maar het staat er echt! We zijn HEEL erg blij maar durven dit nog niet zo te uiten....ik wil ECHTE zekerheid en ga dus dadelijk bij mijn gynaecoloog langs voor een bloedtest. Hij wil me vast van mijn (nog beetje) onzekerheid afhelpen voor het pinksterweekend.
Ik kan het eigenlijk nog niet geloven...'
Ik had gisteren mijn vrijgezellenfeestje,en had söchtends al een test gedaan...een vaag streepje...dus ik durfde al niet te hopen.Maar voel me wel zwanger,pijnlijke borsten sinds een dag of 2,voel iets vreemds in mijn buik,soort steken,maar geen ongipijn.
Als ik straks meer zekerheid heb dan schrijf ik alles uitgebreid nog een keer op.
Jeetje...WE ZIJN ZWANGER!
En we gaan 11 juni trouwen,dus dit is een prachtig kado!
Tot vanmiddag of vanavond!
Liefs Esther
Geniet ervan he...
 
Bedankt voor jullie reacties!

Voor Esther natuurlijk: Van Harte! Wat leuk dat we samen zwanger zijn! En dat nog net voor je trouwdag, dat is wel heel bijzonder...
Ik ben zo meteen weg: wij gaan kamperen met mijn broer, schoonzus en hun kids (en ons kindje in wording, aaaaah), dus ik lees waarschijnlijk maandag pas wat de gyn zei.
Fijn weekend allemaal, liefs Kiki
 
Terug
Bovenaan