binnekort efteling..hoe ga ik dat doen?!!

nou dames na gister gezellig uit eten geweest te zijn met mijn schoonouders omdat ze 30jaar waren getrouwd kwamen ze ermee om binnekort eens naar de winter efteling te gaan..heel leuk idee vond ik,zeker voor mijn zoontje!
maar kort daarna begon ik ineens te denken..oja ik ben zwanger..en ik heb bekkenintsabiliteit..hoe ga k dat nu volhouden ???
ben nu al kapot als ik door de supermarkt heen loop..hoe moet ik dat in de efteling wel niet gaan doen ?
liefs kim (alweer 26 weekjes zwanger!)

Hoe lullig het ook is, ik zou voor een rolstoel gaan! Eén mailtje naar de efteling en er staat er eentje voor je klaar (alle grote pretparken/dierentuinen ed hebben er een aantal staan die je kan lenen).

Zo hou je het tenminste vol zonder dat je de rest van de week loopt te strompelen en te kreunen.

Indd mijn gedachte was ook reserveer een rolstoel. je hoeft er niet de hele tijd in te zitten als je dat niet wil, maar zo hou je het misschien wel wat beter vol, zonder al te veel pijn.
Alvast veel plezier in de efteling.

Liefs marielle 24 weekjes

Hi, een rolstoel moet je idd gewoon doen. Hou er wel rekening mee dat je je bekken zwaar belast als je de hele dag alleen maar zit. Dus loop ook af en toe een stukje. En gewoon lak hebben aan wat andern hier dan weer van denken hoor!
Heb je trouwens een bekkenband? Die draag je dan sowieso!

x Taraneh

? Een bekkenband draag je om je bekken... heeft geen effect op je rug dan dat je spieren minder belast worden, doordat je je bekken stabiliseert.
Wie heeft je dit advies gegeven? Ben benieuwd. Misschien hebben we het ook over een andere band. De babybelt bijv, kan je rug wel belasten..
Ik hoor het graag ff van je.

x Taraneh

Ik zou gewoon meegaan hoor! En als je het niet meer redt, dan ga je gewoon een restaurant in of zo... toch?
Een rolstoel is ook een goede oplossing, maar ik kan me voorstellen dat je dat vervelend vindt...

Terug
Bovenaan