Binnen 1 maand zwanger na de pil

Hallo allemaal

ik ben 4 mei gestopt net de pil en ben 1 week terug erachter gekomen dat ik zwanger ben. op dit moment weet ik niet hoe ik me moet voelen. tis zo snel gegaan vergeleken met mijn eerste. bij de eerste duurde het 8 maanden. toen ik met de pil stopte ging ik ervan uit dat het zkr 3maanden zou duren. Wat mij onzeker maakt is mijn studie. ik studeer nog en zit in me laatste jaar. in september ga ik afstuderen. en als alles goed gaat ben ik in februari afgestudeerd.maar ik ben uitgerekend op 8 feb 2014. Ik hoop dat dit geen nadelen zal hebben op me studie. hierdoor voel ik me zo onzeker. Ik weet gewoon niet hoe ik me moet voelen.
 
Hee meid,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Begrijp dat je gevoelens een beetje tegenstrijdig zijn op dit moment maar ik begrijp wel uit je schrijven dat jij en je vriend/man er bewust voor hebben gekozen om met de pil te stoppen en in verwachting te raken.....wat dat betreft kan je er nooit vanuit gaan dat het lang of kort duurt.

Misschien hadden jullie dan beter nog een paar maanden kunnen wachten maar goed dat is achteraf. Het komt allemaal vast wel goed, neem het met de dag maar probeer wel te genieten hoor. Het is zo bijzonder (dat weet je natuurlijk) en voor je het weet is jullie kleine frummeltje geboren.

Liefs Lynn. (tweeling mama Nov'12)
 
hey hey

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Het zal even pittig zijn.
Zelf heb ik een studie gedaan tijdens mijn eerste zwangerschap. Met wat voorwerken was het goed mogelijk om het te combineren. Praat op je studie met een docent, zij hebben dit vast vaker mee gemaakt en kunnen je vertellen welke mogelijkheden er zijn om toch af te studeren. Succes!
 
hey hey

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Het zal even pittig zijn.