binnen 14 weken 2x naar de o.k

heb nog nooit zo vaak het ziekenhuis van binnen gezien.
kwam nooit in een ziekenhuis en het is nu echt feest de laatste jaren.
na geboorte van zoontje kreeg ik een cyste daar ben ik in 2007 geopereerd.
toen die keizersnee dat onze eigenwijs opeens in een stuit ging liggen.maar kan nu wel zeggen tegen me cliënten hoe het is om gewassen te worden en een katheter te hebben.
ik bleef maar vloeien,niet heel hevig.ik bleef maar op het laatste niveau zitten zeg maar.
maar in die 3,5 week werd ik paar dagen hevig ongesteld.heb 4 weken geleden een echo gekregen,bleek dus dat er iets zit in de baarmoederhals.dachten aan een vleesboom,
nu ben ik gisteren weer geweest voor een echo en gesprek.nu kunnen het niet duidelijk vertellen wat het nou precies is.planning is binnen 2 weken weer het ziekenhuis in voor dagopname.
gaan we weer de o.k op.weer die gemene prik voor die ruggenprik.
ronde ook weer gehad,bloedprikken,gesprek bij de anesthesist .leek wel of ik er vorige week nog ben geweest.
nu is het wachten op de datum.
lekker ik ga vrijdag weer beginnen met werken,zit daarna gelijk weer in de ziektewet.
was vandaag op het werk,en me teamleidster staande voet ontslag gekregen,eindelijk!!!!
in die 7 maanden dat ik nu totaal thuis ben,heb ik nooit iets gehoord.na 4 weken vroeg ze aan me collega wanneer weer eens kwam werken.duh ze weet niet eens hoeveel weken verlof je heb!!!!!
ik kwam haar eens een keer tegen.ze vroeg wanneer moet je weer werken,oh dan zie ik je dan.
vond het wel best.
hoop dat die nieuwe beter is...positief blijven.
gr marjan

Balen he als je zo'n nasleep hebt...
Helaas weet ik er alles van dit na de geboorte van onze eerste dochter Ninthe*...
Na een opgewekte bevalling van 46 uur (was 22 weken zwanger) is ze geboren en overleden, ik had een epidraal maar die maakte me alleen verlamd van onder, de weeen voelde ik wel...
gelukkig kwam de placenta vanzelf, vaak moet die op de ok verwijderd worden nl...
Maar ik bleef vloeien, dan weer weinig dan weer veel....op een zaterdag 6 weken na de bevalling hele grote stolsels...naar de huisartsen-post, inwendig onderzoek, tja toch door naar dienstdoende gyn, inwendige echo, ja hoor placenta-resten, eendenbek erbij stukjes eruit halen...en medicijnen mee om baarmoeder te laten samentrekken, maandags terug komen, weer inwendig onderzoek medicijnen hadden niks gedaan, nieuwe medicijnen, 2 weken later terugkomen, weer inwendig onderzoek zat nog steeds rommel...curretage plannen...
mnd na de geboorte curretage gehad....nog 3 weken gevloeid en toen was het over....heerlijk...4 weken later ongesteld...4 weken daarna...zwanger!!!
helaas week later miskraam...weer naar het ziekenhuis, weer een inwendige echo, ja leeg vruchtzakje te zien....3 weken later terugkomen...weer inwendige echo...gelukkig nu alles schoon...

Daarna volgden de zwangerschappen van nova en van lasse....ik heb 2,5week terug een spiraaltje gekregen en heb 18 oktober nog een inwendige echo om te laten controleren...en dan....BEN IK HELEMAAL KLAAR MET DAT GEFRUNNIK EN GEDOE DAARONDER!!!....

Ik begrijp je dus helemaal meis....
Wens je veel succes ermee....

Liefs Randy

hoi dames

nou dat zijn 2 hele pittige verhalen,
@ marjan1980
hopelijk is het voor jou hierna ook gedaan met dat gefrunnik, en super dat je baas weg is.
Ik had ook problemen met mijn leidinggevende en tijdens de zwangerschap kwamen we erachter waar het aan lag en ging het goed, en nu na mijn verlof is zij overspannen en hebben we een andere leidinggevende. Deze is goed maar tijdeljk, we krijgen een andere die ik nog niet ken.

@randy
sjee dus dat is het hele verhaal, nu kan ik alle stukjes op zijn plaats leggen. pfff dat is behoorlijk wat. Kan me voorstellen dat je na nova en lasse er wel zat van bent. Gelukkig heb je 2 superkids waar je nog heel wat jaren van kunt genieten

Dames have a nice life!

hoi randy,
jij heb ook lekkere nasleep gehad zeg.
ik had al gezegd ben blij dat ik moet en niet me dochter zou ik nog erger vinden.
het alleen zo lastig.moet er toch 3 kids aangekleed worden en 2 naar school op en neer.
alles draait door.maar ook man lief moet gewoon werken.
maar ja we zien het wel.
ja ik moest laat voor nacontrole want hij had denk vakantie.dus zij was bijna 9 weken voor ik terug kwam.
maar ik had niet verwacht dat er wat zou zijn.en ik dacht van dat komt door de prikpil.moet alles even een plekje krijgen in dat lichaam.
en toen moest hij nog al me gegeven op gaan vragen bij het andere ziekenhuis.en misschien stopt het bloeden en zou die vleesboom niet verder groeien dan is er niks aan de hand,maar nogmaals bekeken is het misschien iets anders.
ik ga morgen maar zelf even bellen,heb nog geen brief gehad,morgen is het een week geleden.
straks ben je nog aantal weken verder.
kan geen inlegkruisjes meer zien.

nou bij ons heeft iedereen problemen met haar,zijn zelfs collega´s weg gegaan.
clienten en familie hebben bij de directeur gestaan.
personeel gillend de tent uit gelopen.
zij maar blijven volhouden dat ze geschikt is voor haar functie.ja TUURLIJK.
wij zijn er vanaf.stap 1 .
familie en cliënten waren door het dollen toen ze het hoorde.

gr marjan

Ja het zijn dingen die je niet voorziet in je zwangerschap of na je bevalling...
Ik ben bij Lasse ook pas 23 augustus op nacontrole geweest, hij was toen al 2,5 maand oud....denk dat mijn gyn ook op vakantie was...Maar gelukkig was dit keer alles goed, hij heeft niet eens gekeken naar het litteken van de keizersnee, nou was ik daarmee ook al ff bij de huisarts geweest...
Paar uur na de operatie was 1 kant van mijn hechting los gegaan daar hadden ze toen 4 krammen ingezet...die kant was super geheeld en aan de andere kant bleef er een gaat zitten waar bloed uit bleef komen...ha vertelde dat er een oplosbare hechting zat die nog niet was opgelost....gelukkig is alles nu dicht en mooi roze...

En ja alles gaat door...heel vervelend, hopen dat je na deze operatie af bent van het gezeur en gefrunnik...

Het niet meer kunnen zien van inlegkruisjes kan ik me goed voorstellen...
Na Ninthe* had ik gewoon een maandverband-allergie....en mijn onderbroeken? nou die konden allemaal weggegooid worden, met die stomme plakstrips haha...

succes nog!!!

Liefs Randy

Terug
Bovenaan