Binnen spelen

hoi meiden,

ik vroeg me af wat jullie kids zoal doen als ze binnen moeten spelen vanwege dit onzettend lekkere zomerse weer :-(
Zijn er favoriete bezigheden of speelgoed dat de voorkeur heeft?
Ik merk dat Sarah wel vaak met haar baby born speelt maar ook vaak van alles en nog wat door elkaar doet. Ze heeft niet echt 1 ding waar ze lang achter elkaar mee bezig kan zijn. Hihi beetje korte aandachtsboog...
Ben benieuwd hoe dat bij jullie is.

groetjes Tamar

Nou hier moet en zal ie naar buiten gaan. Ik heb echt een buitenkind, die ik echt niet binnen kan houden af en toe. Dus regenjas en laarzen aan en dan toch maar effe steppen buiten. Binnen merk ik ook dat ie met dingen tegelijk speelt. Nu is Rik wel net jarig geweest en heeft ie veel nieuws, maar anders is ie neit zo makkelijk binnen te houden hoor!

X Saskia

Hier ook verschillende dingen, bouwen met duplo lego, met pop spelen en als het echt niet meer te houden is zet ik een dvd op. Gistermiddag was ik ff en toen zei ik tegen Jennifer ga maar ff zelf spelen want mama gaat een boekje lezen. Ging ze ook een boekje lezen haha.. wat een lief kind heb ik toch!!

Oohh, tis hier een drama op t moment met Dylano. Hij weer gwn niet wat ie moet doen, tis zonde.
T weer is hier met tijden best slecht, dus dan mag hij echt niet naar buiten.. Alst droog is, mag ie wel naar buiten.

Tja.. Hoop dat t weer snel beter is.

Ohja, wij hebben trouwens Baby TV. en dat kan hem wel wat afleiden.. Zn speelgoed altijd maar eventjes :-S

Liefs Deb.

Jayden speelt met: slippers van mama, slippers van papa, opstapje van mama, meetlint, afstandsbediening, raamtrekker, kortom allemaal dingn die niet om mee te spelen zijn... Soms wordt ik er niet goed van, hij heeft voor 100den euro's aan speelgoed maar ermee spelen ho maar, ik zei toevallig van de week nog tegen hem: Als je nou niet ergens mee gaat spelen geef ik het allemaal aan andere kindjes, Jayden zei: DOE MAAR MAMA... GRRRR, hahaha...

Groetjes, Patricia

Pfff, ja, ik vind het ook lastig hoor!! Als het even kan, trotseer ik het weer, en gaan we naar buiten met regenlaarzen en regenjas. Maar vanmorgen was het echt bar en boos. Dus dan word het toch binnen met de pop, de my little pony's, bal. En als het echt niet meer gaat, dan gaat de dvd van Bumba of Elmo aan.

Hai, Jesse vermaakt zich uitstekend binnen.
HIj speelt met duplo, ba, of hij scheurt met zijn auto door de kamer. Of hij speelt met zijn houten trein en spoor. eigenlijk met heel veel.
Ik kan dan soms gewoon lezen.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan