Binnen zes maanden na bevalling zwanger van tweede

Hi allen,

Ik ben op zoek naar dames die kort op de eerste zwanger zijn van de tweede. Bij mij zitten er 5 maanden tussen en ik ben nog een beetje in shock. Ik zou graag willen praten met iemand die hier al ervaring mee heeft. Ben erg benieuwd en hoop op wat positieve verhalen. Maar wel een realistisch beeld, dan kan ik mij goed voorbereiden. Dankjewel ladies!!
 
Wat kun je daar soms van schrikken he?!
Tussen onze eerste en tweede zitten 18 maanden. Een bewuste keus(voor zover je dat kunt plannen).
En toen de tweede 3 maand was bleek ik zwanger te zijn van de 3e, dus daar zitten straks 11 maanden tussen. Ik ben nu 33 weken zwanger en moet opbiechten dat het zwaar begint te worden.

Wel hebben we direct na de 12 weken echo een dubbele kinderwagen gekocht. Zodat ik die nu al kan gebruiken en dat is echt elke dag nog een luxe!
 
Dank voor je reactie.

Ja dat is zeker even schrikken. Natuurlijk enorm dankbaar dat het ons gegund is. Maar jeetje wat staat ons straks te wachten met een baby van 14 maanden en een baby….

Kinderwagen is in ieder geval een fijne aanvulling zodat ze daar straks samen in kunnen. Ik heb benieuwd naar jouw ervaring straks. Succes met de laatste loodjes in ieder geval!
 
Ik ben nu 34+1 zwanger van de tweede. Straks schelen er maar 13 maanden dus ik ben zelf ook benieuwd hoe het allemaal straks gaat. ?
 
Wij hebben straks 17 maanden tussen onze kindjes en nu ik 36 weken zwanger ben vind ik het aardig ploeteren. En hoewel de omgeving meer doet alsof het bizar snel is, zeggen toch de meeste mensen dat het zo leuk is als ze zo dicht bij elkaar zitten. Dat hoop ik ook echt! Maar ik maak me geen illusies over dat het aanpoten word..
 
Naast de kinderwagen hebben we ook een aankleedkussen beneden gemaakt en hebben we 2 commodes boven. Voor de middelste en de jongste straks.

Qua zwangerschap word het nu zwaar. Ik zorg overdag alleen voor de meiden en mijn rugklachten maken dat niet makkelijker. Maar we houden nog even vol!
De zorg voor de kinderen vraagt wat van ons, maar ik doe het met liefde. de ervaring met de oudste twee is dat ze zich redelijk aan elkaar aanpassen. ze leren te wachten tot ik klaar ben en al vroeg moeten ze delen. Dus ik verwacht dat de derde daarin meedraait. Al ga ik er ook vanuit dat ik behoorlijk moe ben het eerste halfjaar.
 
[quote quote=10471549]Wij hebben straks 17 maanden tussen onze kindjes en nu ik 36 weken zwanger ben vind ik het aardig ploeteren. En hoewel de omgeving meer doet alsof het bizar snel is, zeggen toch de meeste mensen dat het zo leuk is als ze zo dicht bij elkaar zitten. Dat hoop ik ook echt! Maar ik maak me geen illusies over dat het aanpoten word..[/quote]Oeh ik hoop t ook zo erg! Fingers crossed. Vind t echt zooo spannend
 
Terug
Bovenaan