Binnen!!!

Hier is Aar!!

En Aar zou Aar niet zijn als ze weer eens de regelnicht moest gaan uithangen.
Ik heb vanmorgen die lui van de duivis maar is gebeld over het hoe wat waar waarom
Toen bleek ik inderdaad niet de eerste te zijn (joh?!), wat het inloggen betreft werd hard aan gewerkt.
Dat blijkt, want een aantal zijn mij al voorgegaan en het is mij nu ook gelukt.
Wat die berichten van de afgelopen week die nu dus "zoek" zijn, daar kon deze meneer mij niets over vertellen, daar ging iemand anders over en zou mij terugbellen. Wat natuurlijk niet gebeurd is, dus dat zal ik dan morgen wel weer even doen.

Mocht iemand anders zich nog geroepen voelen:     0172 - 44 84 44, vragen naar iemand die over de internetpagina gaat.

Op zich vind ik het wel leuk hoor, die nieuwe versie. Je kunt nu ook de letters aanpassen en plaatjes invoegen. Dus ook foto's!
Nee, het had inderdaad beter gecommuniceerd kunnen worden, maar ik vind het echt wel leuk zo!

Nou meisjes, hopelijk staan de oude berichten er gauw op, zodat sommige gesprekken fatsoenlijk afgemaakt kunnen worden.

Weltrusten voor straks.

Ariane

Heeee Aadje,

Zie je wel dat ook blondjes op deze site kunnen komen...
Hihihi we kunnen toch best wel wat vind je niet???

Ik vroeg me nog af of jij deze week niet naar het ziekenhuis moest voor de uitslagen?

Ik hoop snel weer wat van je te horen.

Groetjes,

Corina

Oh ja en vanmiddag is de apres ski borrel...
Ik heb zelfs voor verse sneeuw gezorgd.. (ja ja zelfs dat lukt me hihihihi)

Hebbie dan niet een beetje teveel sneeuw gevraagd??

Nog even zeuren over dit forum. Als je wilt reageren op een berichtje dan kun je niet het bericht zelf en evt. reacties lezen, daarom heb ik de pagina maar twee keer geopend.
Niet dat ik nou zo blond ben dat ik niets kan onthouden.......hahaha

Hoe was de borrel? Hebben jullie alles naar buiten verplaatst, voor de extra sfeer?

Inderdaad, ik moet morgen naar het ziekenhuis. Van de week heb ik gebeld en ze hebben nu alle uitslagen binnen, dus dat is een zorg minder.
Ben momenteel een bonk stress, ik zit weer onder de uitslag, krab mezelf helemaal open. Heel slecht, ik weet het, maar dat zit nou eenmaal in me.
Stress om het ziekenhuis, stress op het werk, stress om het werk, kortom, gezeik!

Maar verder gaat het best goed hoor! Heb gisterenavond met Leander nog een lange wandeling in de sneeuw gemaakt, werd er helemaal blij van. Vooral van de warme chocomel met slagroom bij terugkomst, haha!

Zeg, wanneer ben jij precies jarig? Dat mag natuurlijk niet helemaal ongemerkt voorbij gaan!

Nou, ik ga  nog maar even afwassen, was pas na achten thuis van mijn werk en heb heel slecht iets vets in de koekepan gegooid ter maagvulling.

Tot gauw weer!

Ariane

Terug
Bovenaan