binnenhouden...

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

even een praktisch, en misschien wel heel erg raar vraagje;
altijd als we hebben geklust dan moet ik eigenlijk over het algemeen meteen naar de wc, en plas ik de boel dus gewoon weer uit, inclusief de harde zwemmers natuurlijk.
ik weet dat je plasbuis wordt gestimuleerd bij het klussen, maar dit is natuurlijk niet de bedoeling!
gisteren ben ik dus maar niet naar de wc geweest, het dramatisch proberen op te houden, maar daardoor kon ik gewoon niet slapen, dus op t laatst toch maar met mn benen stevig tegenelkaar gedrukt naar de wc gestrompeld. en ja hoor, daar ging t boeltje t riool weer in!

zijn er tips voor om t beter binnen te houden?
en ik zag laatst ook iemand die zei dat ze het juiste standje had gedaan? is er een beter standje?

wie kan helpen?

groetjes,
aimee

Hoi Aimee

Ik geloof niet dat het echt nodig is om 'het boeltje' binnen te houden hoor. Ikzelf ga na het gebeuren ook altijd even naar het toilet om de boel een beetje op te frissen. Ljikt me ook een plakkerig zootje als je dat niet doet en de volgende morgen wakker wordt!

Ik heb op babybrabbel wel eens een discussie gelezen hierover. Daar las ik dat er ook vrouwen zijn die niet 'lekken', dus bij hun zal het 's morgens ook niet zo plakkerig zijn denk ik...

Maar even over jouw vraag, het schijnt zelfs goed te zijn om na het vrijen te gaan plassen. Dit schijnt blaasontstekingen te verminderen. Ik wacht na het vrijen meestal even voordat ik de boel het riool in laat lopen. Maar ik  geloof niet dat het je minder kans geeft hoor! Er is toch maar  één zwemmertje voor nodig. Het schijnt ook dat ze met een topsnelheid 'gelanceerd' worden... ze zullen daar echt wel ergens blijven hangen denk.

Niet echt een duidelijk antwoord, maar gewoon eventjes mijn verhaaltje / mening hierover.

Liefs

Nog even een tip...

Misschien een kussen onder je billen leggen?

Lieve meiden,

Het is echt onzin.
Je kunt gewoon gaan plassen na het klussen hoor.
De harde zwemmers zwemmen ook echt hard
Bij mij is het uiteindelijk ook gelukt (ben nu 5 weken zwanger)
en heb altijd geplast na het klussen.

Dus heel veel succes meiden.

Liefs San

Ik zou even tien tot vijftien minuten blijven liggen en daarna naar de wc gaan. Je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen denk ik maar zo!!

Ik heb wel ergens gelezen dat je na het klussen een half uur moet blijven liggen....tenminste dat is het beste

Heey San!

Ben het met je eens hoor! Kan je misschien ook wel opmaken uit mijn verhaaltje.

Toch blijf ik meestal effies liggen na DE daad , dat is gewoon mijn gevoel erbij. Ik heb zoiets van "baat het niet, het schaadt ook niet". 't Zit dus tussen de oren! (bij mij dan)

Ik las dat je 5 weken zwanger bent, wat leuk voor je. Hoop dat het voor mij ook ooit zover komt. Dit is nu de 10e cyclus dat we het 'proberen' zeg maar. Heeft het bij jullie lang geduurd voordat het raak was? En wordt dit het 1e kindje? Ben niet nieuwsgierig hoor!

Liefs Bloempje

He Meiden,

Het is echt niet waar dat je moet blijven liggen met je benen omhoog of een kussen onder je bibs.
Ook plassen kan je direct er na gewoon doen, is ook beter want je "moet" binnen 15 minuten naar de wc dit om blaasontstekkingen ed te voorkomen.
(is niet voor iedereen zo de 1 heeft er eerder last van dan de ander en ik ben helaas het ongelukkige type die als ze niet plast direct erna door kan naar de h.a. voor een antibiotica kuur voor blaasontsteking)
Ik heb deze vragen dus ook allemaal aan mijn  h.a.  gesteld en het sperma gaat met een giga snelheid erin en heeft meteen zijn veilige plekkie al bereikt om de zwemwedstrijd te gaan winnen!!!!!!!!
Dus geen zorgen gewoon plassen of doen wat je wilt!

Succes allemaal,

LIefs Bibbi

Terug
Bovenaan