Binnenkort beginnen met ivf

Hallo allemaal,

Mijn man heeft vorige week contact gezocht met het umcg. Hij vroeg of we al op de lijst stonden. EN het antwoord was ja we krijgen eind april begin mei de brief. Ze zei er wel bij dat we dan het traject direct beginnen. Wie kan mij hier meer over vertellen.
Ben zo benieuwd hoe alles gaat enz.

gr. Sabrina

Hoi Sabrina,

Ook ik sta op de wachtkijst voor IVF in eigen cyclus bij UMCG.
Wij hadden op 13 februari onze intake en  zijn sindsdien te wachten....
Twee weken geleden had ik ook gebeld voor de uitslag van de bewerkingstest en wanneer ze de brief gaan versturen. Toen zeiden ze dat het nog 3 weken kon duren....

Wanneer hebben jullie die intake gehad?
Want vanaf intake kom je op de wachtlijst.

Vanaf onvangst van de brief is het wachten op dag 1 van de cyclus en dan direct bellen

groet Marieke

Hoi marieke,

Wij hebben 8 februari de intake gesprek gehad weet alleen niet meer hoe de arts heet. Het was een vrouwlijke arts. Best spannend allemaal want als het goed is krijgen we dus eind april de brief en dan ben ik ook net ongesteld. Maar de secretaresse gaf aan zodra je de brief in huis hebt begin je ook direct. Daar zullen ze de spuiten wel mee bedoelen.
Mag ik vragen waarom jullie ivf krijgen. Wij inverband met een bbz. Heb nog wel beide eileiders maar ze kunnen niet zeggen hoe erg de beschadiging is.

gr. Sabrina

hallo sabrina
moeten jullie naar het umcg groningen ik ga daar ook h ook beginnen met ivf
he ik hoor graag van jullie ik zou graag in contakt willen komen
graag hoor ik van jou

liefs annebel

Terug
Bovenaan