Binnenkort negenmaandenbeurs

Ja in februari is dr weer een beurs,
Zijn dr nog meiden die dr naar toe gaan.
Het is altijd wel intressant zo'n beurs,ook die van jonge gezinnenbeurs,daar kon je veel zien,horen,te weten komen,en kopen,krijgen enz enz.

Mijn kaartjes zijn ook al binnen! Vorig jaar zijn we ook geweest (ik wist toen net dat ik zwanger was) en vond het erg leuk. Ook wederom voor de huishoudbeurs. Nemen jullie je kindjes mee?

nope.. heb geen zin om te zeulen met kind, moet je weer rekening houden met ov. ik koop waarschijnlijk meer dan ik in de wagen kwijt kan, en wil niet zo'n moeder worden die de wagen vol gooit en met het kind in haar armen loopt (sorrie als ik mensen beledig, maar heb dit zowel op de jongegezinnenbeurs als op de negenmaandenbeurs gezien, en vind het SCHANDALIG!! het gebeurt zelfs met echt hele jonge babys...)
Bovendien ga ik altijd met ov, en met ov en kinderwagen, dat vind ik nog neit zo handig...
dus papa's mogen oppassen en vriendin en ik gaan naar de beurs :)

Ik raad iedreen aan zonder baby te gaan idd. Veel te druk om daar met je kinderwagen te rijden en of je kind er vrolijk van word zo'n hele dag in de drukke beurshal....? Je begrijpt em al, hier ook een papadag :)

@truckerbabe,zo kan t ja ook wel.
Gewoon lekker naar de huishoudsbeurs en laat de papa;s maar lekker op passen.Samen met je vriendin dr tussen uit doet ook goed..
Ik zou zegge geniet dr dan lekker van.'Zo heb je toch lekker beide handen vrij om de tassen vast te houden met spulletjes die je dan daar wel op de beurs ziet en koopt. ;)

Terug
Bovenaan