binnenkort ook Enzo naar de psz

Hij stond op een wachtlijst maar 8 januari is zijn eerste grote dag!
Er komt 2 dagen ervoor ook een nieuw meisje dus is hij niet helemaal nieuw.

"t was wel ff slikken, ik ben bewust een thuisblijfmoeder en het idee dat hij 2 ochtenden er niet is... en dus ook een beetje dat een nieuwe periode aan gaat breken dat hij van de psz naar het kleuterklasje gaat....
Jawel, deze mama gaat harder huilen als haar zoontje als ik m voor het eerst wegbreng, ha ha ha

liefs
di silva

Het zal idd een hele nieuwe fase zijn. Enzo naar de peuterclub. Gelukkig mag ik nog even 3 maandjes aan het idee wennen dat Milan gaat. Maar ik zie er nu al naar uit. Ik ben ook thuisblijfmoeder maar het idee dat ik straks 2 dagdelen zonder de kids ben staat mij nu al aan... Heerlijk weer tijd voor mezelf....
De eerste keer dat Jorick naar de peuterclub moest was ik volgens mij nog zenuwachtiger dan hij. Ik mocht halve wege de ochtend even bellen hoe het ging, maar dat heb ik niet gedaan, want was heel bang dat ik hem hoorde huilen ofzo.... Maar hij vond het geweldig...
Heel veel sterkte en hij vind het vast heel erg leuk daar !!

Groetjes Jolanda

Wat spannend en leuk! Hij zal het vast naar z'n zin hebben. En voor mama is het ook lekker om af en toe eens iets anders te doen.

Dean vindt het ook heel leuk. Hij zit er nu een maandje op en het gaat erg goed. Ik ben ook bewust thuisblijfmama. Lynn is natuurlijk nog wel bij mij, maar die slaapt zowat de hele ochtend, dus daar heb ik geen kind aan. Het is dan toch nog alsof ik alleen ben, en dat bevalt best goed!

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan