Binnenmaas forumdag.

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Nou dames,ik heb het allemaal nog eens goed bekeken en de meeste stemmen gaan toch voor vrijdag 28 september.Dus die dag zal het worden dat we weer met z'n allen bijeenkomen en er een groot kwebbelfestijn van maken.Oh en Esmé,het is helemaal geen punt om een datum te kiezen hoor,maar ik wil niet gewoon zomaar wat doen.Ik zou het leuk vinden dat er zoveel mogelijk Mama's zouden komen.En ik weet wel dat je niet iedereen op zo'n dag mee kunt krijgen.Ik zal het lijstje nog even er bij zetten en wie nog meer mee willen...laat maar horen!!

Groetjes Kitty en Tess.Vrijdag 28 september:
Jorick

Wondernetje
Demi36
Daan Roos Linde
Paulinebert
Tobi
Terra
Mamamiep
Nands_76
Ilse 76
Esmé
Nelly
Pally
Lisenka
Phira
Maesther
Angelface
HappyM
Marcia
Twanniemam
Mama Bianca
MoniqueS
Skitje

Hoi,

Natuurlijk kun jij goed prikken, twijfelde ik niet aan.. Maar het was zo overduidelijk waar de meerderheid voor was . Mij had het niet veel uitgemaakt, maar ben blij met de vrijdag.

Hier staat het al met koeienletters in de agenda geschreven..
Hopelijk kunnen er tzt nog meer (nieuwe) mama's mee en hebben we een mooie dag!

Wij hebben er zin in!!

Esmé mv Kay

Zo, daar komt niemand meer aan!
28 september is mamma niet bereikbaar, want dan zit ik in Binnenmaas!

Was het maar alsvast zover!!

Cissy

Hoi hoi,

Zet mij er ook maar bij. Ik moet alleen nog kijken hoe ik het dan met het vervoer ga doen, maar dat komt wel goed!

Groetjes, Marieke en Lyanne

Update,
Vrijdag 28 september:

Jorick

Wondernetje
Demi36
Daan Roos Linde
Paulinebert
Tobi
Terra
Mamamiep
Nands_76
Ilse 76
Esmé
Nelly
Pally
Lisenka
Phira
Maesther
Angelface
HappyM
Marcia
Twanniemam
Mama Bianca
MoniqueS
Marieke79
Skitje

Groetjes Kitty en Tess.

Als ik het kan onthouden (ben nogal vergeetachtig) ben ik zeker van de partij. Ik moet er alleen aan denken dat ik dan van die vrijdag mijn Lukas dag maak. Normaal werk ik namelijk op vrijdag maar ruilen is gelukkig nooit een probleem.

Annemieke

Gauw even vrij vragen op m'n werk (oehh baas, durf eens nee te zeggen!!!)
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan