Binnenspeelgoed 18 mnd

Hoi allemaal,



Wie weet er leuk speelgoed voor binnen voor een kindje van 18 maanden?

Eind volgende maand gaan we op vakantie met de caravan. Nu hopen we
natuurlijk dat het mooi weer is, maar...... stel nou dat het eens een
dag flink plenst... Dan zitten we natuurlijk de hele dag in de
caravan/voortent. En hou die druktemaker van ons dan maar eens bezig.
Iemand goede tips??



Groetjes Patricia

mv Justin

 
Hoi Justin,

ja, nou weet ik natuurlijk niet wat je allemaal al heb, maar misschien een paar tips:
(mijn dochter is nu 21 maanden en kijk naar wat zij leuk vind)
- Lego doet het erg goed bij haar, en dan die iets grotere
- zo'n vloerpuzzel, (ik weet niet hoe die heet) zijn grote vierkanten die aan elkaar passen en in elke vierkant zit een figuurtje die er ook nog uit kan. Er zijn heel veel verschillende en ze passen allemaal aan elkaar.
- figuren kubus (weet weer niet hoe het heet) maar is een kubus waar een vierkantje in moet en een rondje enz. Anouk kan er uren zoet mee zijn.

Succes ermee,
Brenda
 
mijn dochtertje is 19 maanden en houdt zich goed bezig met houten puzzels, vormen spellen en blokken, af en toe wat "kleuren" en boekjes "lezen", maar ook met wat lege doosjes. Ze kunnen zich nog steeds niet lang met 1 ding bezig houden, dus zorg in ieder geval voor wat variatie.  veel plezier en hopelijk goed weer!
 
Hoi,

Ik heb een dochter van 3 en een zoontje van bijna 1 en die vinden het allebei prachtig als er weer eens een lege doos op hun formaat aan wezig in huis, kunnen ze lekker in ravotten en alles er in doen en er weer uit halen, een grote boodschappentas werkt ook goed en die heb je meestal wel bij je, als je met vakantie bent. Ze zijn soms het drukste bezig met de eenvoudigste dingen.

Plezierige vakantie en we horen wel of het gelukt is.
 
Hoi,

Mijn dochtertje is 19 maanden en voor de vakantie heb ik wat kleine dingen gehaald. Ze is dol op priegelen.
Dus heb bij zeeman kralen gekocht om te rijgen aan een koord, een stickerboek.
een opup ding.
Mar neem ook plak spulletjes mee, iets om te kleuren.
Je kan ook plakken met wat je op de camping vind.

Of een zandbakje naar binnen halen.
Verder zou ik kiezen voor kleine dingen ipv erg grote omdat het maar een kleine ruimte is.

En vergeet geen regelaarsjes want ook al regent het lekker buiten stampen is erg leuk.

Groetjes
 
Kartonnen boekjes, stoffen boekjes, plastic boekjes, voorleesboekjes, maar ook tijdschriften met plaatjes (leuk om te verkreukelen, scheuren, bekijken, proeven e.d.), bellenblaas, pannendeksels en pannen  met een houten pollepel (=geweldig drumstel), plastic serviesgoed, een kleine bal, twee kleine auto-tjes  en vooral  ballonnen:
opblazen en leeg laten lopen  tussen de handjes, leeg laten lopen met piep, door de caravan laten schieten door ze leeg te laten, vullen met een paar stukjes harde vermicelli (dan wel een knoop erin leggen uiteraard), een ander met een paar druppels water, nog een met 5 rijstkorrels, ook een met 20 rijstkorrels, dan heb je geweldige muziekinstrumenten, die ook heel gek/grappig aan voelen als je ze tegen de wang of tussen de handjes schud en ook om mee te gooien is het een wonder voor zo'n kleintjes als ze allemaal verschillend in gewicht zijn. En mijn meisje gebruikt ze graag als een soort skippiebal of fysiobal (erop liggen en zitten).  Wel goed opletten dat je alle stukjes verzameld en veilig weggooid wanneer er een stuk gaat!  Heel veel plezier.
 
Terug
Bovenaan