binnenspeeltuin...

We gaan over 2 weken een midweek naar de loohorst in limburg.
Aangezien de weersvoorspellingen niet helemaal geweldig zijn en we niet elke dag in het zwembad willen zijn met Yoëll, ivm zn oren, ben ik aan het kijken voor een binnenspeeltuin oid in de buurt.
Wie o wie heeft ideetjes???

Pauline

Hoi Pauline,

Ik kom oorspronkelijk  uit Blerick en dat een 15 min van het Loohorst af..
Houd er rekening mee dat het Loohorst een "rustige" camping is, dus vrij weinig te doen buiten het zwembad om. Als ik je een tip mag geven moet je gewoon overdag even bij je buren naar binnen lopen! Dat is het Meerdal (Centre parcs) en dat is echt waanzinnig gaaf! Als je gewoon bij de poort naar binnen loopt alsof je er op de camping zit wordt je niet eens gecontroleert en ben je ook nog eens gratis binnen..

Als ik jou was zou ik naar Toverland in sevenum gaan.. Kijk maar eens op internet. Of de Kinderdrome in Helden

http://www.kinderdrome.nl/#1

Deze lokaties liggen misschien 15 min van het park af..

Alvast veel plezier!!

Esmé mv Kay

Hoi,

Wij waren er inderdaad vorig weekend. Het is een mooi park met diverse speeltuintjes. In de Market Dome is een ruimte waar kinderen kunnen spelen, knutselen etc.  In de Marketdome (bij het pannekoekenrestaurant-  staat ook een klimtoestel met een brede glijbaan, waar Merijn en Siebe geen genoeg van konden krijgen. Ook de vissen, schildpadden, eendjes en papegaaien in de Market Dome waren een bezienswaardigheid waar de tijd goed mee gevuld werd.  Op de terugweg naar huis kwamen we na ongeveer 10 minuten rijden langs Toverland in Sevenum, dus dat is heel dichtbij.

Veel plezier.

Groetjes Fonske

Terug
Bovenaan