Biologieles...

Hallo meiden, heb vroeger vast wat lesjes gemist...
Als ik op babybrabbel kijk naar mijn vruchtbareperiode is dat een paar dagen VOOR mijn eisprong en een dag NA mijn eisprong. Maar als ik jullie "verhalen" een beetje doorlees heb ik het idee dat de eisprong wordt afgewacht om vervolgens te gaan klussen. Dus mijn vraag: zit je nou VOOR je ovulatie wel of niet in je vruchtbare periode.

Sterkte en succes iedereen en ik hoop dat iemand me antwoord zal geven...
Groetjes

Babbybrabbel heeft helemaal gelijk hoor. Dat is je beste kans op een zwangerschap. Ik denk dat de meesten in afwachting van hun ei toch al regelmatig klussen. Lijkt mij niet slim om te wachten op je ei, dan is de kans dat je het mist erg groot. Vooral als je dit doet met de temp methode, want zodra je temp omhooggaat ben je te laat en is je ei al weg.

Ik heb net een mk achter de rug en heb als het goed is mijn ei gisteren gesprongen. Dus ben is mijn NOD 8 of 9 aug. Het is altijd maar afwachten of je cyclus weer goed opgang komt na een mk.

Hoe zit het bij jou???? (als ik vragen mag)

Wij zijn 2 jaar bezig en hebben 2 mk's achter de rug. Ook lopen wij in de mmm.

Groetjes Claudy

Hallo Claudy,
Bedankt voor je snelle reactie. Ik ben blij dat mijn gedachte dan klopte.
Ben sinds oktober gestopt met de pil en was begin mei zwanger. Ma 9,5 week kreeg ik een mk. Voor mijn mk was mijn cyclus altijd 26 dagen. En ik moet zeggen dat de eerte keer dat ik na mijn mk ongesteld werd, ook weer precies klopte (cyclus van 26dg). Perfect dus!
Wat klote dat je weer een mk hebt gehad en vooral ook omdat je al lang bezig bent.
Kunnen jij en je partner het een beetje aan? Lijkt me er moeilijk en frustrerend als het aldoor niet wil lukken.
Weet natuurlijk niet hoe het ons zal vergaan...
Nou meid, veel sterkte!!!
Groetjes S

Terug
Bovenaan