Biologische flesvoeding

<p>Hoi hoi, nog steeds zoekende ivm spugen. Soms gaat het dagen goed en dan ineens is het weer dagen drama. Hij is nu bijna 5 maanden. Ik heb het idee dat door de vaste voeding, wat ie super goed eet, het spugen wel wat minder wordt gelukkig!</p><p>Maar nu mijn vraag. Zijn er mensen die overgestapt zijn naar biologische voeding en daarmee verschil merkte? Ik wil nl eigenlijk graag daarop overstappen om te kijken of dat het spugen evt kan verminderen omdat ik toch ook nog steeds het gevoel blijf houden dat hij de voeding gewoon niet goed verdraagt..</p><p>Maar met 6 maanden moeten we sowieso overstappen op opvolgmelk dus ik dacht dan wellicht over te stappen? Of zou ik ook nu over kunnen stappen op biologisch 1 en dan daarna biologisch 2?</p>

Geen ervaring met spugen maar wel heel tevreden over de biologische voeding van Hipp. Mijn zoontje vindt het lekker en groeit er goed op (nog in combinatie met moedermelk + oefenhapjes). Ik vind het prettig dat er geen onnodige ingrediënten inzitten. Je zou het in ieder geval kunnen proberen! Ik hoop dat het spugen snel minder wordt :)

Terug
Bovenaan