BIOLOGISCHE KLOK

WIE KIJKT ER NAAR DIT PROGRAMMA?

NOU HET IS EEN TIJD GELEDEN MAAR IK MIS JULLIE BEST HOOR, IK "SPRAK"JULLIE BIJNA ELKE DAG!!
MAAR NA DE LAATSTE POGING MISLUKTE IUI BEHANDELING MET HORMONEN(EISPRONG GEMIST) HEBBEN WIJ RUST.
ZOMERSTOP ZIEKENHUIS
MAAR WE GAAN WOENSDAG 7 SEPT NAAR AMERIKA VOOR 21 DAGEN EN DAN SCHIET NU LEKKER OP. ALLES IS KLAAR EN WE KUNNEN.....
EN NA DE VAKANTIE GAAN WE WEER VERDER.
NIEUWE KANSEN ZULLEN WE MAAR ZEGGEN.
IEDEREEN VEEL SUCCES MET DE VOORTPLANTING IK SPREEK JULLIE SNEL
LIEFS ILONA

Haaai,

Wat lekker zeg om op vakantie te gaan!! Heerlijk ben best jaloers!
Goed veel energie op laden voor de volgende ronde!
Hoe reageerde jij op de hormonen? Ik moet deze maand beginnen met hormonen omdat ik resistent werd voor de andere medicatie. Hoop dat het allemaal mee valt!

Maarre nogmaals een fijne vakantie enne wel ff laten weten hoe het was!

Dikke knuf Sjan

hoi, sjan
ik heb helemaal niets gevoeld van de hormonen, het prikken vond ik eng. maar na een paar keer ging het best.
en ook niet aan mijn lichaam, geen opvliegers ofzo. daar was ik erg bang voor.
jij veel succes met de hormoontjes, niet teveel over in zitten valt reuze mee, ik heb een fobie voor naalden moest dus wel wat overwinnen maar voor het goede doel doen we alles....
liefs ilona

Heee Ilona,

Ik wil jou ook een hele fijne vakantie toewensen samen met je mannetje in the States, wat een lekker vooruitzicht zeg 21 dagen vakantie vieren, jullie gaan zeker rondtrekken, maak er een gigantisch gave tijd van samen, en kom lekker tot rust, en dan kunnen jullie er straks weer voor gaan.

Liefs Mickey

Hoi Lieve Ilona,

Ja ik kijk/ keek ook naar dit programma en had er gemengde gevoelens bij, ik herkende mij meestal niet geheel in de dames die daar hun verhaal vertelde maar vond sommige dingen toch ook wel weer heel interesant.

Meis, ik wens jou en je man een hele geweldige vakantie toe. Geniet ervan, ga ff lekker helemaal weg van alles hier. Hoop dat je even nergens aan denkt en dat je geheel uitrust en zo goed als nieuw weer terug komt.

Doe voorzichtig, en ik zal je missen.

Tot over drie weken!

( dit alles ook namens mijn mannetje)

Liefs,

Cynthia

Terug
Bovenaan