biologische sapjes ??

Hoi

Nick vindt de pure biologische appelsap zonder toegevoegde suikers erg lekker, lekkerder dan de friso sapjes en roosvisee.
Wie weet of hij dit mag hebben .

Ik gaf het eerst wel maar begn nu te twijfelen.

Groetjes Marielle

Hi Marielle,
Ik kan me haast niet voorstellen wat daar op tegen zou moeten zijn... als diksap mag dan zou ik niet weten waarom je pure appelsap niet zou mogen geven?
Teveel (appel) sap wordt wel afgeraden ivm diarree...
Je kunt het natuurlijk ook met water verdunnen,   doe ik zelf altijd met vruchtensap; ranja hoeveelheid in een glas en aanlengen  met water...idee?

Groetjes Saskia

Hoi

Bedankt, is zeker een idee.

Hij drinkt nog niet zoveel sapjes dus diarree is er gelukkig nog niet.
Hij drinkt nog het liefste een fles melk maar daar zitten ook grenzen aan qua hoeveelheid.

Groetjes Marielle

Wist je dat het voor grote mensen op die manier ook heel lekker is? En helemaal met bubbeltjeswater en sap?
Heb ik van een Duitse vriendin, die gaf het ook altijd aan haar kinderen en ze dronk het zelf ook. Noemen ze  Schorle.

Hoi

Ik ben zelf eigenlijk niet zo van de sapjes , drink eigenlijk alleen maar water en koffie en thee.
Wil altijd op de lijn letten, ik heb het wel geproefd met water is het een stuk minder zoet.( houdt het zelf bij water)
En die lijn van mij moet even geduld hebben vanwege mijn schildklier grrr.

Groetjes Marielle

Gewoon sap vind ik ook veel te zoet en zuur, brr, maar water waar de smaak van water afgehaald is door een scheutje sap vind ik wel lekker als het erg warm is.

Terug
Bovenaan