Birgit al 1 sint middag gehad!

Een beetje vroeg inderdaad, maar volgend weekdn doen we het eenvoudig met mijn ouders broer en zijn vrouw. 1e kerstdag doen we het bij mijn ouders "uitgebreid" Ik heb dus voor 5 dec wat kleinigheidjes van een paar euro.

Zoals ik al eens heb gezegd is mijn schoonmoeder erg enthousiast..
2 weken gelden heeft Birgit al een roze stepje gehad, en bij de intocht van de Sint daar een klei set.
Gister heeft ze:
* play dooh, 6 potten
* vingerverf
* chocolade letter
* een kleur/ stickerboek met stiften en potloden en krijt...
* Elmo boekje
* Een pop die ziek is (rode wangen en huilen) met een spuit en toebehoren om m beter te maken
* een baby born pop met badje (zo'n kleine van 30 cm ofzo en zacht lijfje)
* een fisherprice kassa (zo een wilde ik vroeger ook :)

Ik geloof dat dat het was, het was niet allemaal van mijn schoonmoedre hoor, ook van haar zussen haha en de oma van Ray..

Erg he, en nu moet 5 dec nog komen, al valt t dan nog mee en de kerst nog.. Ik voel me bijna een slechte moeder omdat ze zo verwend wordt...
Ik heb overigens de potten klei, vingerverf en kleur/sticker boek naar zolder gedaan, en van de chocolade letter zei ik dat het een foto van de sint was en die krijgt ze ook echt niet!

Ik moet nog steeds iets bedenken voor de kerst, maar ik wil dus wel wat educatiefs doen wat we samen kunnen doen af en toe, want echt speelgoed heeft ze gewoon te veel!

Oja wij hebben btw een mooie foto van Birgit gekregen! Die hadden ze bij de fotograaf laten maken 2 weken gelden, lief he!

Hihi, beter een keer teveel dan een keer te weinig!!!

Zo te lezen is Birgit inderdaad goed verwend. Wij vieren sinterklaas zaterdag bij ons thuis, met ouders, schoonouders, zussie en zwager en schoonzus. Alles bij elkaar dus. Iedereen mocht vrijblijvend iets kopen voor Benthe en Diede en onderling hebben we lootjes getrokken. Wij hebben zelf voor Benthe en Diede wat cadeaus gekocht en dat is het. Gewoon klein, knus en gezelly, over een paar jaar moeten we pas echt aan de bak voor de cadeaus!!!

Groetjes

Terug
Bovenaan