Birgit hard gevallen

A

Anoniem

Guest
Toen ik gister pannekoeken stond te pakken had ik niet door dat Birgit achter me stond, ik draai me om en bots haar zo om..gelukkig niet zo hard..
Mijn vriend ging de tafel dekken en hij zag haar daar ook niet. Ik hoorde het geluid van een (houten) stoel die omviel dacht ik.. Niet dus: het was Birgit!! het ging echt KEI hard! Mijn vriend had haar ook over t hoofd gezien en ook omver gelopen.. alleen echt hard!
Ze moest heel hard huilen en gelukkig leek er niets aan de hand. Ze heeft een pannekoekje op en nog fijn gespeeld.

Rond half 7 kwam ze bij me op schoot nog paardje hop spelen, kruipt erna naast me op de bank, gaat liggen en valt in slaap????? nou is dat voor sommige kids misschien niet zo gek, maar voor ons slaapprobleem Birgit wel!

Ik heb de huisartsen post gebeld, en die bevestigde dat h et vd klap kwam.Dus om de 2uur wakker maken was   het advies! pff
Gelukkig ging alles hou t moest gaan en is er niets aan de hand.. wel geschrokken hoor!

grtjs Evelien

Hoi Evelien,

Oh wat is dat schrikken zeg.   ze kunnen nu echt zulke smakkerds maken dat je zelf gewoon bijna gaat huilen. Heel goed dat je voor de zekerheid de post even hebt gebeld. Wij hebben het nu een paar keer meegemaakt met Marissa dat ze echt kei hard valt en vervolgens in slaap valt. Je schrikt elke keer weer. Hou je meisje maar goed in de gaten en bedenk maar dat zij het al lang weer is vergeten

groetjes Linda

Hoe gaat het nu met Birgit? Wel schrikken he! Feline gaat ook wel eens geluidloos achter me staan en dan valt ze ook wel eens erg hard. Gelukkig niet zo als jouw meisje.

groetjes MAris

Hoi!

Nou t gaat gelukkig prima met de kleine meid. Ik wist niet zo goed hoe "wakker"ik haar moest maken en de eerste keer gister avond reageerde ze wel op mijn stem maar dacht ik, ik moet echt even oogcontact hebben.. nou toen was ze wakker en niets aan de hand, behalve dat ik met alle trucjes haar weer in slaap moest krijgen!
De tweede keer reageerde ze meteen op mijn aanraking en heb ik haar maar niet verder wakker gemaakt en de derde keer werd ze zelf wakker net voor mijn wekker ging!
Niets aan de hand dus..
Ze was vandaag  wel erg knuffelig vandaag en een beetje hangerig, maar volgends mij had ze dat voor de klap ook al.. beetje verkouden enzo..

Gelukkig is het met een sisser afgelopen!

Gelukkig gaat het weer goed met je meisje!

Hoe is het verder met je? Met je twijfels over je relatie. Hopelijk gaat het toch gewoon goed komen.

groetjes Maris

hey mariska,

ben toevallig net op msn n verhaal aan t doen. T ging dit weekend erg goed, ik bedoel ik voelde me goed..  
Dit heb ik net getikt en houdt me bezig :

weet je wat het n beetje is.. ik heb ruim 4 jaar iets met m, en ik heb altijd achter in mijn hoofd een dubbel gevoel gehad dat t ergens niet helmaal past maar altijd weg gestopt en over heen gelult.. nu er verschillende dingen gebeurd zijn en ik de kar alleen trek voelt t gewoon niet altijd gelijkwaardig en waard dus ik overweeg gewoon alles goed omdat ik het beste wil voor Birgit en ons leven

Erg heftig misschien maar ik voel me nu goed en ik ga nu eerst voor de uitzending die eraan komt.. alles op zijn tijd.
Lief dat je t vroeg!

Evlein

Hoi Evelien,

Vervelend dat je nog steeds geen beter gevoel erbij hebt. Hopelijk kan je alles op een rijtje zetten als hij op uitzending is. tis natuurlijk gewoon een klote situatie als je niet gelukkig bent! Weet dat je altijd je verhaal kwijt kunt hier!

Liefs Maris

He bah, das vervelend als ze zo hard vallen. je schrikt je kapot!!

Terug
Bovenaan