Birth ball

hoi

een vergelijkbare vraag als hieronder over de baarkruk: iemand ervaring met die birth ball en weet iemand of het aan te raden is voor iemand met een krakerig bekken of juist niet??
op de site staat nl: "Het helpt om de bekkenuitgang maximaal te openen tijdens hurken bij de uitdrijvingsfase" en mijn mensendiecktherapeut -die ik al een hele tijd niet meer heb gesproken - heeft me juist aangeraden daar heeeeel voorzichtig mee te zijn (zit nogal soepel in mijn banden enrek ze snel te ver)

groeten
liesbeth

ps voor wie geinteresseerd is:er is er een tweedehands te koop op marktplaats, vandaar. prov. N-H, 16-08 geplaatst

Hoi,

Ik heb ook een birthbal gekocht, maar niet een echte, ik heb een aerobicbal bij Perry sport gekocht, is eigelijk het zelfde.
Dit is zeker aan te raden voor mensen met bekkenklachten, ik heb artose en mijn banden zijn net als jij slap, mijn bekken schiet makkelijk uit de kom en mijn Cesartherapeute raadde het mij aan.
De bal bij Perry sport kost 12.50 euro, ik weet niet wat die bal tweedehands moet kosten op marktplaats maar voor die 12.50 euro weet je zeker dat tie schoon is.

Bedankt voor de tip dat ik bij Perry sport kan kijken.
Een gewone skippy bal zou ik niet kopen, want volgens de winkel kan die maar maximaal 40-45 kg aan, en dat haal ik nog niet eens als ik niet zwanger ben. Hihi.

PS. Ben nu 40 wkn en 1 dag en van mij mag t beginnen hoor.

Terug
Bovenaan