biscuit

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Mijn kleine is nu 6 maanden en ik wilde Liga start geven, maar helaas hebben ze deze niet in zweden. Nu dacht ik: na 6 maanden mag ze gluten krijgen, dus mag ik misschien wel een biscuitje geven (zo'n lichte, soort Maria biscuit). Deze kan ik dan verkruimelen en in haar melk doen.

Mag ze met 6 maanden al een biscuit hebben? (verbrokkeld in haar melk)

Alvast bedankt, Renata.

Liga verkruimeld makkelijker en wordt ook snel zacht. Ik weet niet of koekjes dat ook doen.
Is er niet iets soort gelijks als liga verkrijgbaar?

Hoi,

een broodkorst (bijv. met dun halvarine erop: goed voor de hersentjes) vinden babies ook erg lekker. Onze zoon van 6,5 mnd. eet iedere dag 1/3 boterham in kleine stukjes (met dun roomkaas, smeerkaas, paté of appelstroop). Hij is begonnen met sabbelen op een broodkorst. Hij vindt het heerlijk.

Groetjes, Marijon

Hee hallo,

ik woon in Canada en daar hebben ze ook geen LIg!
Ben daarom ook gewoon begonnen met soort van meelkoekjes door bijvoorbeeld de fruit te mengen, vond mijn dochter heerlijk. Ze houd helemaal niet van fruitpotjes die heel dun zijn dus ik deed er ook nog wel eens een beetje pap door om het wat dikker te maken. Heeft volgens mij het zelfde effect als een liga.
Weet niet of het mag maar ik zou het gewoon uitproberen als ik jou was, als ze er niet op reageert is het toch goed?

Groetjes

Terug
Bovenaan