bitterballen

Het is echt erg, ik ben zo verschrikkelijk misselijk en gek genoeg lijkt alleen vet eten daar tegen te helpen.
Bitterballen en hamburgers en dat soort slechte dingen.
Normaal ben ik een heel gezonde eter maar fruit en groenten maken me nu alleen maar misselijker. Ik vind het zo gek, hebben meer mensen hier last van? Het enige gezonde wat ik ook echt lekker vind is yoghurt met cruesli en brood met zachte geitenkaas en daarover cherrytomaatjes met lekkere olijfolie..... (zit nu aan een bakje chips...)

Hoi Wolletje,

Ik heb hetzelfde!
Gelukkig ben ik niet de hele tijd zo misselijk.
Af en toe heel erg beroerd en dan zin n vet???
Zo raar!
En geitekaas is zowieso een verslaving! Ook voor de zwangerschap. Lang leve de gepasteuriseerde geitenkaas!!!!!!!!!

Hopelijk na de eerste 3 maanden weer aan de vitamines! sterkte! Natas

Yep, ik voel me weer helemaal puber, inclusief melancholisch vlak gevoel, weinig energie, stemmingswisselingen, meer meeëters en chips elke avond. Dat heb ik al heel lang kunnen laten staan! En elke keer als ik hier over kroketten of bitterballen lees denk ik o jaaa
Gelukkig niet misselijk van fruit enzo dus dat gaat er ook nog wel in. En die kroketten laat ik liggen haha
Wel een hamburger gehad vandaag en broodje eisalade bacon mjam.

Gek hoe verschillend het kan zijn. Ik heb juist sterke behoefte aan gezond eten. Mijn tussendoortjes bestaan momenteel ook alleen uit verantwoorde dingen en er staan al de hele week bonbons voor mijn neus ... die dus niet opgaan. En dat is normaal wel anders ...
Ik heb wel erg veel trek. Net avondeten op en nu alweer een hongergevoel.

Ik heb trek in van alles. Gelukkig geen rare of bijzondere dingen. Vettigheid gaat er zeker ook wel in, alhoewel dat voor manlief natuurlijk niet te begrijpen is (je bent misselijk, maar wilt wel patat eten!).

Haha, nu ik dit lees moet ik aan gisteravond denken!

Goed gegeten en een gezonde avondmaal gehad toen om 21.00 HONGER!!
Had mega zin in een boterham met kaas.
Heel lief, mijn mannetje smeerde er meteen 1 mjammi!!!!!!

O, ja na het tanden poetsen bloedend tandvlees, zo gaat het lekker met alle zwangerschapsverschijnselen!!

Hey,

Ik heb hier weer geen last van. Wel dat ik ineens ergens heel veel trek in krijg. Maar over het algemeen lust ik nu juist niks. Alleen pizza.... met extra salami. Zou er bijna nu weer 1 in de oven doen. Haha

Liefs Noor

Heb verschrikkelijk trek in... mayo... Vandeweek zelfs nog naar de AH geweest om van die echte, vette, romige, smaakvolle Calvé mayo te halen. Echt triest... maar zo lekker :)

Terug
Bovenaan