Bizar lijf..

A

Anoniem

Guest
Waar ik de 20ste nog een stukje schreef over mijn negatieve test, had ik gister ei slijm ( veel, doorzichtig en draadig)en vandaag vol onderbuikgevoel en gevoelige re lies met af en toe een steekje.
Hoe bizar.. dit hoort naar mijn idee toch echt niet bij een naderende menstruatie, maar meer bij een eisprong. En dat terwijl ik vandaag op dag 34 zit..
Aangezien er nog geen bloed te vinden is, wachten we maar af, ik denk nog een week of 2.
Vreemd, heel vreemd.

Nou dat is idd heel raar. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er tegenwoordig ook weinig meer van snap. Het lijkt wel hoe meer je er op let hoe minder je er van snapt.
Maar ik las ergens -ja ja je leest nog wel eens wat he- dat je ook slijm kunt verliezen na een bevruchting.
Dus kan t misschien toch niet zo zijn dat je zwanger bent??

Heel vreemd, maar herkenbaar!
Het lichaam kan ons erg voor de gek houden... Rare kwaaltjes, denken dat je ongesteld of zwanger bent... Het enige wat we kunnen doen is afwachten..

Ik zit nu ook al op dag 33... Volgens mij gisteren mn eisprong gehad... Maar geen tempverhoging. Ik laat het nu maar even over me heen komen en we zien wel waar het schip strand...

Wie weet is het wel raak meis!!

Vreemd meid!
Maaaaar.... Zolang er geen duivels zijn....

Xx

Terug
Bovenaan