Bizarre echo tweeling

Gister onze tweede echo gehad van de tweeling. Het was een vreemd gebeuren, het duurde erg lang alvorens ze beide te zien waren. Na een aantal pogingen ze te meten blijkt dat de een 10 wkn 4 dgn is en de ander 11 wkn 5 dgn. Gelijk LUMC gebeld door verloskundige apart verhaal. Nu is het even afwachten hoe de groei vervolgd. 20 wkn echo komt zoiezo op18 wkn al en over 2 wkn weer naar de gyneacoloog pfff...

Wat een gedoe zeg! Je hoort wel vaker dat de 1 kleiner is dan de ander als ze worden geboren, maar of dat nu al zo hoort te zijn? Nou heb ik er sowieso geen verstand van haha, maar hoop in ieder geval dat alles goed is :)
Geniet er in ieder geval lekker van dat je ze gezien hebt!

Hai Tanja,
WAt vervelend zeg...kan me voorstellen dat je daar van schrikt..tenminste dat zou ik wel hebben gedaan..
Ik had ook gevraagd of de tweeling in groei kon afwijken maar dat gebeurd vaak pas na 18 weken ..zeiden ze tegen mij.
Zitten die van jou bij elkaar in de vruchtzak??
Weer maar blij dat tweeling zwangerschappen zo goed onder controle worden gehouden..
Ik moet ook om de twee weken naar het ziekenhuis...

Hou ons op dehoogte..!!

Wel gaaf he? Om twee kindjes in je buik te zien...ik vond een al speciaal maar twee is toch nog aparter.
xx

Terug
Bovenaan