Bizarre uitslag

Hoi meiden,

We zijn vanmorgen weer naar de gyn geweest, en zoals beloofd hierbij het verslag.

Het ziet er allemaal goed uit!! Kweek was goed, bloed was goed, mijn temperatuurcurves voorbeeldig, aldus mijn gyn. En dan het zaadonderzoek, waar ik megazenuwachtig voor was. Nou, mijn mannetje blijkt een soort kanon te zijn... Lees en huiver. Normale waarde is 40 miljoen zaadcellen, hij had er bijna 6 keer zoveel, 231 miljoen!!! De kwaliteit laat wel te wensen over: beweeglijkheid was 42% (normaal is 50%), en het aantal goed gevormde cellen was maar 4% (normaal 15%). Maar omdat hij zo'n megaproductie heeft, blijven er meer dan genoeg goede, beweeglijke cellen over! Ik moest echt lachen om zo'n bizarre uitslag, maar ben superopgelucht. Het onderzoek hoeft dus ook niet meer over.

Verder heb ik vandaag ook een inwendige echo gehad. Mijn gyn heeft mijn baarmoeder en eierstokken bekeken. Je zag heel mooi het dikke slijmvlies, en ook de eitjes in mijn linkereierstok. In de rechtereierstok was het donker, daar heb ik waarschijnlijk mijn eisprong gehad.

Ik heb nog gevraagd of hij kon zien of mijn ongi eraan kwam, maar helaas, dat kon hij niet zeggen.

Nu moet ik op de eerste dag van mijn ongi naar het ziekenhuis bellen voor een afspraak voor een samenlevingstest.

Die dag zal al snel komen, want ik zit nu op dag 14 na mijn eisprong: NOD dus! En nog niets te bespeuren, hoewel de tekenen er al 4 dagen zijn. Mijn temp was vanmorgen nog steeds hoog, 37,1, dus de hoop is weer groot... Maar behalve dat heb ik geen enkele aanwijzing dat het raak zal zijn. Even geduld dus nog.

Het fijne is in elk geval dat ik weer uit het ziekenhuis ben gekomen met een dosis vertrouwen om op te teren.

Lies, bedankt weer voor je wijze woorden, je bent een engel! En zoals je ziet ben ik niet zo verstandig als jij, want ik hoop toch weer, ondanks mijn slechte weerstand. Maar zoals jij het zegt klinkt het zo heerlijk eenvoudig en bereikbaar: volgende maand is veel beter!
Ik snap je twijfel heel goed. Probeer je gevoel serieus te nemen hoor! Het is echt belangrijk dat je jezelf ruimte geeft. Maar jij bent degene die de beslissing neemt. Ben benieuwd wat het is geworden...

Simoon en Chili: ik heb onder jullie en mijn berichtjes geantwoord.

Knuffels van Inge

Hier dan mijn enige antwoord, anders is het steeds heen en weer zoeken..
Wat een geweldige uitslag!!!! Zal die kerel van je ook wel geweldig vinden!!

Wat zou het trouwens prachtig zijn als het nu gewoon raak was! (zo denken wij er zelf ook over) Hoef je de rest ook niet meer te ondergaan..wat dat zaad inleveren betreft hier moet dat gebracht worden tussen 12.30 en 13.00 wat een perfecte tijd niet!!En de samenlevingstest hebben wij ook de volgende ronde..Hier moeten we toch nog effe op wachten, zitten nu op dag 22 ..en dag 1 dan idd bellen voor zo'n test....

Hou het zelfvertrouwen nog maar even aan.. succes!

simoon

He lieve Inge

Prima uitslag!Een hoge temp is gunstig een daling en dan weer een stijging kan op zwangerschap duiden. Ik hoop het voor je we gaan duimen!

Ik had het gisteren moeten doen maar heb het niet gedaan! ik wil nog een maandje rust. Ik heb het wel 4 dagen ervoor gedaan (althans aan mijn lichamelijke kenmerken voelde ik dat de eisprong vandaag was)maar mag toch hopen dat dat niets meer doet en dat mijn vent geen superlang leefbaar zaad heeft ofzo!

Volgende maand denk ik een poging te gaan doen dan zijn we gewoon weer 4 weken verder en heb ik wat meer tijd gehad om alles een plaats te geven,
ik spreek je snel!

Liefs
Lies

Hoi meiden,

Fijn dat jullie reageren! Simoon, ik hoop ook heel hard dat de rest allemaal niet meer nodig is. En wat mijn vent betreft, die is er behoorlijk cool onder. Hij hoeft zijn eigenwaarde daar niet aan op te hangen, vindt hij zelf. En dat vind ik natuurlijk ook. Maar ik ben stiekem wel een beetje trots op hem, al slaat het nergens op.

We zitten ons al even af te vragen waar het aan kan liggen. Hij gebruikt een kruidenpoeder van de magnetiseur, en hij slikt zink, vitamine C en foliumzuur (tja, ik sta er zelf ook van te kijken dat ik hem zo gek krijg). Maar misschien is hij ermee geboren, haha! We zullen het niet weten.

Lies, volgens mij een hele goede beslissing van je. Je kan wel even wat rust gebruiken, in je lijf en in je hoofd. Volgende maand weer nieuwe kansen!

Bedankt voor je steun, Manuela!

Liefs, Inge

Hoi Inge,

Super dat je met een goed gevoel uit het ziekenhuis bent gekomen, dat geeft de burger moed !!!! Ik ga enorm voor je duimen dat je positief mag testen, wil dat dan ook voor mij doen ???? Morgen is mijn NOD !!!! En tekens in overvoed !!! Vet haar, kramp en steekjes,verschrikkelijk moe en afwezig, voel mij anders/lamlendig kan ik moeilijk omschrijven !!! Dus ik hoop het zo !!! Heel veel succes !!!!

Dikke knuffel van Biaggi

lieve Inge,

heeeeel fijn om te lezen dat alles er zo prima uitziet!! hou vol dan komt het vanzelf een keer goed, goed dat je er nu zelf ook weer vertrouwen in hebt en hopelijk is het nu raak en hoef je niets meer te ondernemen bij de gyn!! ik heb ook nog een berichtje voor je getypt onder het eerdere bericht waar ik oa jou succes wens dat was gisteren dus daar kun je ook nog even terecht voor een opbeurend woordje hou de moed erin en we mailen morgen weer oke ga nu slapen is al laat en ben wat grieperig dus had allang moeten slapen.

succes liefs; Chili x

Terug
Bovenaan