Bizarre wending UZ Gent

<p>Beste,</p><p>In november 2018 is er bij mijn partner Azoöspermie geconstateerd. Dit was voor ons een harde klap en hebben direct gekozen om doorverwezen te worden naar UZ Gent. </p><p>UZ Gent staat bekent om zijn kundigheid op het gebied van moeilijk zwanger worden. </p><p>Gister eindelijk de afspraak gehad, mijn partner heeft opnieuw een staal in moeten leveren en aansluitend hadden wij een afspraak met een professor. de Professor gaf aan dat er een Tese operatie uitgevoerd moest worden, dit zou 16 april kunnen. De afspraken hebben wij gemaakt en de formulieren ingevuld.</p><p>Einde dag hadden wij een afspraak met mijn behandeld arts om nog alles door te spreken, deze mevrouw had het nieuws dat uit het spermastaal van de ochtend blijkt dat mijn partner nergens problemen heeft en dat het op een natuurlijke manier prima zou kunnen lukken. Dit was voor ons natuurlijk even een schok, de afgelopen maanden met een idee geleefd dat het erg lastig zou gaan worden en er geen grote kans zou zijn dat er een zwangerschap zou komen. Het UZ Gent heeft dit ook nog nooit meegemaakt en heeft bij het Lab ook allemaal nogmaals gecontroleerd. ONWERKELIJK! </p><p>Is er dan iets fout gegaan hier in NL??</p><p>Volgende week mogen wij terug komen en zullen wij middels IUI verder geholpen worden.</p><p>Bizar dat dit kan gebeuren.</p><p>Groetjes </p>
 
Dat is inderdaad heel bizar. Zo ken ik ook een verhaal van een familielid. Zij proberen ook al jaren zwanger te raken zonder enig succes. Ze heeft in Nederland verschillende onderzoeken gehsd en daaruit bleek dat alles qua eierstokken, eileiders etc gewoon goed was. Uiteindelijk hebben ze een seconde opinion gehad in België, weer onderzoeken gehsd en daaruit bleek dat ze verschillende cystes op de eierstokken had zitten en nog wat andere problemen die ze in Nederland over het hoofd hadden gezien.
Vreemd toch? 
 
Terug
Bovenaan