Bla.. bla.. bla..

Hallo mama's!

Aquafina is al een tijdje bevriend met de muur en ook het plafond schijnt erg interessant te zijn. Laatst lag ze flink te brabbelen in haar bedje en toen ik er heen liep, bleek ze een uitgebreid gesprek te voeren met Orson, de knuffel zeehond. Zelfs mijn aanwezigheid weerhield haar er niet van.. haar ogen waren gericht op de zeehond.. :)

Toch is en blijft haar favoriet de helium ballon in de vorm van een bloem op de commode. Staren.. tegen brabbelen.. lachen.. hoe hard ze ook huilt, als we haar naast de bloem neerleggen, wordt ze op slag stil en krijgen we haar blik niet meer van "BloonieLoonie" af.

Hebben jullie kleintjes dat ook? Wat zijn de favorieten bij jullie?

Mare is helemaal fan van be boxspiraal van woezel en pip. en ook Mare is helemaal fan van de commode, daar hangt een mobiel met elfjes boven.

ze kwept ook al lekker ze vind het heerlijk als je tegen haar praat en brabbelt dan lekker terug.
ook heeft ze ontdekt dat ze kan gillen. lekker testen hoe hard ze kan en of er gereageerd word.

Pepijn brabbelt het liefst tegen alle knuffels in bed en tegen zijn grote zus en mama.
Hele verhalen heeft hij.
Wat ook zoooo grappig is aan hem. Hij kan heel serieus kijken, maar als een vrouw tegen hem praat, dan gaat hij lachen! Met pretoogjes en al!
Bij mannen doet hij dat veel minder. Nu al een charmeur hihi

Liefs

Hanna brabbelt tegen alles en niks. Boven de comode hangt een mobiel met muisjes waar ze naar kijkt en dan is ze vaak helemaal stil.

In bed is het soms nog dikke pret,ze kraait dan zo hard van plezier dat de geluidsmelder van de babyfoon er beneden van af gaat. Daar heeft ze een Nijntje knuffel waar ze helemaal doorgedraaid van wordt. Heb hem nu maar een beetje vastgestopt tussen het matras en de bedspijltjes wat het wordt onderhand een beetje teveel van het goede, en ze moet in bed toch slapen.

Paddy brabbelt ook zo lekker, vooral tegen zijn zus en tegen mij. De babygym is veruit favoriet die verbouwt hij als hij de kans krijgt :)))
Verder heeft hij iets met doekjes, geef hem een spuugdoekje en hij is stil. Zijn favoriete knuffel is een kikker van Ikea met twee knuffeldoekjes eraan, daar sabbelt hij tijdens het duimen op.

Terug
Bovenaan