Blaas als voetbal!

Hoi dames!
Vandaag alweer 32 weekjes zwanger! Man, man, wat gaat het snel zeg! Nog steeds volop aan het genieten van onze kleine hummel die inmiddels mijn blaas aanziet voor voetbal! Ik voel dan ineens een trap tegen mijn blaas met gevolg dat ik ineens heel nodig naar het toilet moet! haha, voelt echt heel raar en kan 's nachts wel eens vervelend zijn...
Gelukkig beweegt de kleine heel goed, dus een paar x vaker naar het toilet vind ik dan ook niet zo erg ;)
 
Ik herken t! Maar ik heb vooral het gevoel dat ik moet plassen, maar dat t echt heel kleine plasjes zijn! Kan soms om de 10 minuten wel naar de wc omdat ik denk dat ik nodig moet en dat er dan maar een paar druppels komen haha!
 
OH ja dat gevoel ken ik, loop je net in de stad, wordt er ff lkkr op je blaas gedrukt dat je wel een openbaar toilet móet zoeken.....

en ik heb ook t probleem dat ik niet helemaal leeg kan plassen zegmaar, omdat de baby er op ligt dus loop ik in 5 min 2 a 3 x hahahaha
 
Zo herkenbaar braaf al die tijd voorovergebogen gezeten om blaasontsteking te voorkomen maar dat lukt niet meer vanweg buik...mini jackie chan gebruikt blaas als trampoline
 
Ja, ik herken ik ook. Ze ligt met haar hoofdje beneden en als ze dan een beetje draait kan dat soms ook best gevoelig zijn. Donderdag bij de VK lag ze ineens dwars in mijn buik! Maar volgens mij ligt ze nu weer met 't koppie onder.
 
Terug
Bovenaan