blaas gebruiken als "trampoliene"

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ben nu 21w zwanger en het gaat echt super, bijna geen kwaaltjes en de kleine beweegt lekker en veel.
Maar ik heb af en toe echt het gevoel dat ie mijn blaas als trampoliene gebruikt
Best grappig, maar het voelt niet zo lekker... wanneer ie dat doet voelt het alsof er stroomstootjes zo mn doos in worden gestuurd.... niet echt fijn dus en ie doet het nog best vaak ook!!!

Klinkt dit bekend??????

Liefs Nika

klinkt erg bekend soms zak ik zelf seen beetje door mijn benen heen omdat het zo'n pijn doet :(

quote: ponyville reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-07-2007 14:41:05'));

klinkt erg bekend soms zak ik zelf seen beetje door mijn benen heen omdat het zo'n pijn doet :(

Dus het wordt nog erger???
Hoever ben jij nu???

en nog een vraagje die ik je al een tijdje wil stellen: waarom ponnyville??? Aparte naam, maakt me nieuwsgierig... of is dat een te persoonlijke vraag???

Liefs Nika

Hoi. Nou dat klinkt idd erg bekend. Die van mij doet dat dus precies hetzelfde!!
Ik ben nu ondertussen 36,4 weken, en ook ik heb af en toe van die steken dat ik gewoon stil moet blijven staan.. Maar ach, het zal erbij horen...(al had ik dit bij mijn eerste niet zo erg)..
Gr. Anne-Marie

hoi hoi,

bij mij ook. Er is er altijd wel 1 die mijn blaas een leuk punt vind om af te zetten.
Aan de andere kant is ook wel een gerustellend idee dat ik ze voel.

Groetjes Miranda 21 w + 2 d zwanger van een tweeling.

Hoi,

Ik heb dit alleen heel erg gehad bij mijn derde zwangerschap.

Uiteindelijk bleek ook waarom, mijn zoontje heeft heel lang in stuit
gelegen en duwde dus met zijn voeten lekker op mijn blaas en
schaambeen. Heerlijk....

Zodra hij goed was gedraaid heb ik er bijna geen last meer van gehad.

Groetjes,

Vanessa

Terug
Bovenaan