blaas problemen/,s nachts afgesloten!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
wie heeft er ervaring met een afgesloten blaas???
Ik ben nu 12 weken zwanger van ons 4e kindje en herken dit niet van vorige zwangerschappen.
Als ik een aantal uren heb geslapen en wakker wordt met een volle blaas. kan ik de blaas niet legen, er komt geen druppel uit, ik moet me in allerlei bochten wringen en heel veel persen en dan begint het te druppelen en daarna komt het op gang. e.e.a. is ook pijnlijk. Volgens mijn verloskundige wordt het beter over een paar weken als de baarmoeder hoger zit, hij veroorzaakt nu een knik in de blaas. Wie herkent dit en zo ja, heb je tips? de tip van mijn vk was op handen en knien even zitten, zodat er weer ruimte ontstaat, maar dan moet ik vanaf mijn bed haast rennen om op tijd te kunnen plassen!
ben benieuwd of er meer zijn met dit lastige(pijnlijke ) probleem.
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Liefs Too-Shy

Hoi hoi,

Nee ik ken dit probleem, maar ik hoop dat het snel beter wordt voor je. Ik kan mij voorstellend at het erg lastig en pijnlijk is... Sterkte

nope is helemaal nieuw voor mij, en dat op handen en knieen zitten werkt? zou ik boven een emmer gaan zitten als ik jou was, maakt toch niet uit waar je het doet, als jij je blaas maar kan legen toch?
sterkte

Ja, ik ken het. Dacht eerst dat ik blaasontsteking o.i.d. had. Het gaat idd weer over. Dat heeft bij mij wel langer geduurt trouwens. Maar dat kan ook komen omdat het mijn vierde kindje is. Mischien is dan alles wat lager beland...
Dat van die emmer is niet nieuw...heb ik ook gedaan, en dat werkte redelijk goed. En geduld. Ik moest soms heel lang wachten tot ik goed had uitgeplast. En dat is wel belangrijk nu, op een blaasontsteking zit je ook niet te wachten.

Succes ermee!

Bedankt voor jullie reactie,s,! Ik hoop dat het gauw over gaat,
liefs,

Ik heb er soms een beetje last van. Niet met pijn, maar wel dat 'op slot' zitten van de blaas. Bij mij werkt het als ik een paar keer met mijn bekken kantel terwijl ik op de wc zit.

Sterkte,
Anne (zwanger 3e kindje 26wk)

IK had er bij mijn 3 zwangerschappen een beetje last van, maar niet zo erg als jij. Nu ik bevallen ben, ben ik ook blij dat ik weer gewoon kan plassen. Tips heb ik helaas niet, behalve de tijd nemen op het toilet.

Terug
Bovenaan