blaas?

Hallo,
Even een vraagje, ik ben nu 19 wkn zwanger.
Ik heb tot 2 keer toe een kuur gehad voor een blaasontsteking en deze is nu ook over. Wel heb steeds last van druk op mijn blaas en moet ik vooral 'snachts vaak plassen, dit duurd al een maand of 2.
'S nachts wordt mijn blaas keihars en lijkt het net alsof er een steen onderin mijn buik ligt.
Weet iemand of dit ook gewoon het kindje kan zijn dat op mijn blaas drukt ofzo?
Volgens mijn vk is het kindje prima gegroeid en het hartje klopt ook prima, maar ik vraag me toch af wat het is.
Ik heb trouwens het idee dat ik mijn kindje nog niet gevoeld heb, wie herkent dit.
Ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik moet voelen. Nou ja sorry voor het lange bericht en allemaal succes met jullie zwangerschap of met zwanger worden.

groetjes leena
 
Ik ben nu 20 weken en heb ook lang getwijfeld of ik het kind wel of niet voelde. Mijn verloskundige heeft aangegeven dat geborrel of gedoe onder de navel en in de lijn er naast het kind is en dat de darmen meer naar de zijkanten liggen. Nu weet ik dus zeker dat ik het kleintje voel.
 
hoi leena

wat die harde bal inje buik betreft: is dat echt je blaas of een 'harde buik'? Die krijg ik als ik nodig moet plassen en eigenlijk al te laat ben.
volgens mij kan het inderdaad wel je kindje zijn die erop drukt, dat kan de vk waarschijnlijk wel zeggen. zij weet waar t kindje ligt. als ie richting je navel ligt lijkt t me weer niet dat DAT is wat je op je blaas voelt zeg maar.

nog een paar weken, dan voel je hem/haar zeker bewegen! echt een kwestie van geduld (ik kon ook niet wachten)

succes ermee
groeten
anja
 
Hoi, de een voelt het kindje veel eerder dan de ander, zeker bij het 1e kindje. Ik ben bijna 21 weken en voel het sinds ongeveer een week. Maar sommigen pas een paar weken later. Komt vroeg of laat echt!
 
Terug
Bovenaan